1398-01-12 05:47
411
0
62257

وزیر آموزش و پرورش برای بازدید از مدارس سیل زده به گلستان می آید

وزير آموزش و پرورش به منظور بازدید از مدارس سیل زده استان گلستان و روند آماده‌سازی مدارس برای بعد از تعطیلات نوروزی به استان گلستان سفر می کند.

به گزارش گلستان ما؛ سید محمد بطحايی وزير آموزش و پرورش روز سه‌شنبه 13 فروردین ماه 98 از ساعت 8 صبح وارد استان گلستان می‌شود.

قرار است در این سفر یک روزه، هیئتی از وزارت آموزش و پرورش، بطحایی را همراهی کنند و از شهرستان های سیل زده استان بازدید خواهند کرد.

وزیر آموزش و پرورش پیش از این گفته بود؛ مدارس باید برای ادامه روند آموزشی دانش آموزان بعد از تعطیلات نوروزی آماده شوند و مجموعه آموزش و پرورش تمام همت خود را برای این امر به کار خواهد بست.

علاوه بر این، در روز گذشته؛ 3500 میز و نیمکت اهدایی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور به دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده گلستان، وارد این استان شده است.

مهر الله رخشانی  روز گذشته در بازدید از مدارس سیل زده گلستان گفته است؛ روند آموزشی و تربیتی دانش آموزان نباید تحت تاثیرعوامل بحرانی قرار گرفته و مختل شود از این رو در نظر داریم هر چه سریع تر50 کانکس جهت تشکیل کلاس درس به مناطق سیل زده ارسال کنیم.ر

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس خاطر نشان کرد: با دستور وزیر آموزش و پرورش 5 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز سیستم‌های گرمایشی مدارس آسیب دیده به آموزش و پرورش گلستان اختصاص پیدا کرده است.

گفتنی است؛ در جریان سیل اخیر به 256  مدرسه استان گلستان، خسارت وارد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.