1399-10-10 13:55
574
0
72376
با پیگیری نماینده گرگان و آق قلا :

طرح تحقیق و تفحص از شرکت دخانیات ایران به صحن علنی مجلس رفت

پیگیری های مهندس سنگدوینی نماینده گرگان و اق قدر مجلس در خصوص تحقیق و تفحص از شرکت دخانیات ایران جواب داد و این طرح به صحن علنی مجلس رفت .

به گزارش گلستان ما ؛  طرح تحقیق و تفحص از شرکت دخانیات ایران که توسط رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا جهت رسیدگی به تخلفات مدیریتی در طی سالهای اخیر مطرح شده بود، با رای اکثریت اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

لازم به ذکر است پس از جمع بندی اسناد و مدارک تخلفات شرکت دخانیات ایران توسط مهندس سنگدوینی و ارسال پرونده به کمیسیون صنایع جهت بررسی، مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری بازنشستگان شرکت فولاد ایران و مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در جلسه کمیسیون صنایع حضور پیدا کردند.

کمیسیون صنایع پس از استماع نظرات دو طرف صبح امروز با اکثریت آراء طرح تحقیق و تفحص از شرکت دخانیات ایران را جهت مطرح شدن در صحن علنی مجلس مصوب نمود.

 تحقیق و تفحص از دستگاههای اجرایی و سازمانهای دولتی از ابزارهای نظارتی مجلس جهت شناسایی و مبارزه با مفاسد و تخلفات می باشد که مهندس سنگدوینی نخستین نماینده استان گلستان می باشد که از این فرصت قانونی جهت رسیدگی به تخلفات شرکت دخانیات ایران بهره برده است.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.