1400-04-07 10:24
607
0
75186
رئیس سازمان نیروهای مسلح استان گلستان:

طرح بازگشت به سنگر راهی برای کمک به سربازان فراری است / گلستان موفق در کاهش جرائم نظامی است

غلامرضا الواری گفت :طرح بازگشت به سنگر با همکاری نیروهای مسلح برای کمک به سربازان فراری است که پشیمان شده و شخصاً برمی گردند.

به گزارش گلستان ما ؛ غلامرضا الواری رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران اظهار کرد : استان گلستان یکی از استان های موفق از حیث کاهش جرائم است.

الواری افزود: با هدف پیشگیری از جرائم، در طول سال با برگزاری کلاس های آموزشی و همایش در مرکز و به صورت مجازی آگاهی نیروهای مسلح را افزایش می دهیم و محیط معنوی برای نیروها فراهم می کنیم.

وی با بیان اینکه ارتکاب جرم بین نیروهای مسلح این استان در حال کاهش است، خاطرنشان کرد: طرح بازگشت به سنگر با همکاری نیروهای مسلح برای کمک به سربازان فراری است که پشیمان شده و شخصاً برمی گردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان بیان کرد :  سربازان فراری نباید تصور کنند راهی ندارند و در این طرح، دستگاه قضا تا جایی که قانون اجازه می دهد با تخفیفات قانونی و بررسی شرایط سرباز به او کمک می کند.

الواری تصریح کرد: دستگاه قضا با نگاه حکیمانه به موضوعات و مسائل اجتماعی توجه دارد و با توجه به شرایطی که جرم صورت گرفته و تا جایی که مصلحت جامعه اجازه دهد در چهارچوب قانون سربازان فراری را مشمول تخفیفات خواهدکرد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان گفت: ما قانونی که به دلیل کهنه شدن مورد استفاده قرار نگیرد نداریم زیرا قوانین جمهوری اسلامی بر مبنای شریعت اسلام و فطرت بشر وضع شده است و کهنگی به آن راه ندارد و تنها مسائلی که به تازه های روز مربوط می شوند مثل فضای مجازی و اینترنت و غیره به تناسب روز تغییر می کنند.

گزارشی از دخالت نظامیان در انتخابات اخیر نداشتیم

الواری اضافه کرد : در انتخابات اخیر بنده کشیک بودم و در شورای تامین و در برخی شعب نیز حاضر شده و از نزدیک شاهد فرایند انتخابات بودم و هیچ گزارشی مبنی بر دخالت نظامیان در انتخابات اخیر نداشتیم و انتخابات در صحت و سلامت برگزار شد.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.