1398-01-08 14:25
550
0
62194
در دیدار سرلشکر باقری با امام جمعه اهل سنت آق قلا مطرح شد؛

تشکر ویژه آخوند میرزاعلی ازنیروهای مسلح/ ضرورت حفر کانال های انحرافی

در دیدار سرلشکر باقری با امام جمعه اهل سنت آق قلا ضمن تشکر ویژه آخوند میرزاعلی ازنیروهای سپاه، بسیح و ارتش بر ضرورت حفر کانال های انحرافی و هدایت آب به منطقه ای در اطراف آق قلا تاکید شد.

به گزارش گلستان ما؛ آخوند میرزا علی عصر امروز در دیدار با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  با بیان تقدیر و خو مقام معظم رهبری و حضور نیروهای نیروهای نظامی و انتظامی اظهار کرد:  مردم  آسیب دیده  تز سیل از خدمات زیاد این نیروها  بسیار خرسندند.

وی افزود: خوشبختانه  روز به روز آب در حال فروکش کردن است و از همه سپاسگزاری می کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکل امنیتی در این مناطق داشتیم ،  تصریح کرد: خداروشکر به برکت اسلام و این عزیزان امنیت برقرار است.  بیمارستان های سپاه و ارتش احداث شده و برادران سپاهی به همه روستاها پزشک میفرستند  . توزیع غذا هم به خوبی انجام می شود.

وی در این دیدار گفته است؛ مشکلی که وجود دارد این است که رودخانه گرگانرود کشش آبی که از سمت  سد گلستان می  آید ندارد و سرعت آن بالا است. به همین خاطر کانال انحرافی میخواهیم و سد مخزنی سد وشمگیر که عمل بکند آب به منطقه سیلاب دشت و آلاگل  می رسد.

وی ادامه داد: منطقه بند ولی داریم در پشت سد وشمگیر که  مسیر آبراه آن خوب است و در حدود 100متر مکعب می تواند آب را کشش بدهد.

سرلشکر باقری هم به آخوند میرزاعلی و مردم اطمینان داد با مشورت های تخصصی بزودی کانال ها و مخازن مورد نظر خفر و ساخته و آب گرگانرود با سرعت بیشتر به دریا برسد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.