1398-01-12 12:27
341
0
62270
فرمانده ناجا در مناطق سیل‌زده گمیشان

امنیت کامل در مناطق سیل‌زده گلستان برقرار است/ افزایش گشت‌های امنیتی در گلستان

فرمانده ناجا از برقرار امنیت کامل در مناطق سیل‌زده استان گلستان خبر داد و گفت: تاکنون هیچگونه گزارشی از ناامنی در مناطق سیل‌زده استان گلستان گزارش نشده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، سردار حسین اشتری عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امنیت کامل در مناطق سیل‌زده استان گلستان برقرار است و خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر مشکل امنیتی نظامی در منطقه گلستان نداشتیم.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در امدادرسانی به مردم سیل‌زده استان گلستان تلاش کردند و تا پایان رفع مشکل سیلاب در استان همراه مردم سیل‌زده استان گلستان خواهند بود.

* بهداری و درمانگاه موقت ناجا در منطقه سیل‌زده گلستان مستقر شد/ هیچگونه نامنی در منطقه سیل‌زده گمیشان و آق‌قلا وجود ندارد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از استقرار بهداری ناجا در منطقه سیل‌زده گلستان خبر داد و ابراز کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منطقه سیل‌زده گلستان تعدادی نیروی کمکی اعزام کرد و مجموعه بهداری ناجا و درمانگاه موقت نیز در منطقه سیل‌زده گلستان مستقر شد.

اشتری با بیان اینکه گشت‌های نیروی انتظامی در مناطق سیل‌زده استان گلستان افزایش یافت، خاطرنشان کرد: هرگونه امکانات مهندسی که در اختیار داریم را برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده استان گلستان قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه امنیت کامل در استان گلستان کاملا برقرار است، اذعان کرد: خوشبختانه هیچگونه نامنی در منطقه سیل‌زده گمیشان و آق‌قلا وجود ندارد و تاکنون هیچگونه گزارشی در راستای عدم امنیت در این مناطق به ما ارائه داده نشده است. مردم آرامش خودشان را حفظ کنند و ناجا تا پایان رفع مشکلات در بین مردم سیل‌زده استان گلستان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.