1400-03-27 08:43
587
0
75017
بهرامی : ما کره شمالی نیستیم

امضای روحانی مخرب تر از امضای ترامپ بود/با ورود رییسی دوران پاپوش درست کردن برای فعالان اقتصادی تمام شد

رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه امضای روحانی مخرب تر از امضای ترامپ بود گفت : ما کره شمالی نیستیم ، توانایی های زیادی داریم ، می توانیم به دوران شکوفایی برگردیم.

به گزارش گلستان ما ؛ رمضان بهرامی رئیس اتاق ضنعت ، معدن و تجارت استان گلستان رد گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد : اوایل دولت روحانی مردم بخاطر معیشت با دولت همراهی کردند ، بخش خصوصی هم کنار دولت آمد و حتی بنده به عنوان رییس خانه صنعت معدن از یارانه انصراف دادم اما دولت در ادامه در کارش موفق نبود.

بهرامی افزود : در این سالها نامگذاری سال بر مبنای اقتصاد بود ولی هر سال بر عکس عمل شد ، فعالین اقتصادی سخنرانی نوروزی اقا را با جان و دل گوش می کردند اما سیگنال های دولت کار نمی کرد تا جایی که دسته بیل ، سنگ پا ، خلال دندان و این اواخر کود انسانی وارد می کردند.

وی تصریح کرد : در این سالها چند وزیر صنعت ، معدن و تجارت عوض شد ،وزیری از یک وزارت خانه دیگر به وزارت صمت می آمد،  این یعنی دهن کجی ، بخش خصوصی را دوشقه کردند،  عده ای با دولت همراه و عده ای نیز مستقل راه خود را رفتند .

بهرامی تاکید کرد : بخش خصوصی که با دولت همراه بودند ،  اکثریت رانت خوار بودند و در استان ما هم چنین بود.

رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت گلستان خاطرنشان ساخت : امضای ترامپ در تحریم ایران یک اثر مخربی داشت اما مخرب تر از ترامپ، امضا روحانی ذیل بخشنامه های حوزه صادرات ، تولید و کسب و کار و... بود .

بهرامی با اشاره به اینکه با ورود اقای رییسی دوران پاپوش درست کردن برای فعالین اقتصادی تمام شد ، تاکید کرد : فعالان اقتصادی در حوزه تولید و کسب و کار ، آرامش می خواهند ، شاید باورتان نشود اما اکثر فعالین اقتصادی در دولت روحانی ناراحتی و تپش قلبی گرفتند چون هر روز صبح منتظر یک دستورالعمل یا شوک جدید بودند.

وی ادامه داد : تنها چیزی که فعالین اقتصادی در این سالها سود  بردند سود تورمی و کاذب بود ، سودی که عملیاتی و ناشی از فعالیت نبود.

بهرامی اضافه کرد : همه مشکلات ما تحریم نیست ، معاونت اقتصادی وزارت خارجه چرا جمع شد ؟ چون خودشان باور نداشتند ، نتوانستند روی شعار سال جمع بندی داشته باشند و آن را محقق کنند.

این فعال اقتصادی یادآور شد : ما کره شمالی نیستیم ، توانایی های زیادی داریم ، اگر مدیریت باشد می توانید روزهای خوب گذشته بازگردیم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.