1399-09-27 09:52
765
0
72119
رییس امور جایگاه های cng شرکت نفت؛

افت فشار گاز عامل تعطیلی جایگاه های سی ان جی است

حقانی گفت: در برخی از شهرهای گلستان از علی آباد تا بندرترکمن که باید فشار جایگاه ها 250 باشد به 100 رسید، این باعث شد جایگاه ها نتوانند کار کنند و فشار به یک سوم رسید به همین جهت برخی از جایگاه ها به صورت نوبتی اقدام به تعطیل کردن جایگاه کردند.

محمود حقانی در گفت وگو با خبرنگار گلستان ما با اشاره به علت تعطیلی برخی از جایگاه های سی ان جی اظهار کرد: در روزهای گذشته سرمای شدیدی در کشور حاکم شد به نحوی که گاز تمام کارخانه های آجر پزی قطع شد.

رییس امور جایگاه های cng  شرکت نفت، خاطرنشان کرد: در مازندران و گلستان مصرف گاز افزایش یافت تا باعث شود خط نتواند فشار تعیین کند و ما در استان دچار افت فشار شدیم.

وی افزود: در برخی از شهرهای گلستان از علی آباد تا بندرترکمن که باید فشار جایگاه ها 250 باشد به 100 رسید، این باعث شد جایگاه ها نتوانند کار کنند و فشار به یک سوم رسید به همین جهت برخی از جایگاه ها به صورت نوبتی اقدام به تعطیل کردن جایگاه کردند.

حقانی یادآورشد: فشار در شرایط عادی قرار ندارد با این حال برخی از جایگاه ها با ظرفیت های حداقلی کار می کنند اما 12 شب به بعد با توافق برخی از جایگاه داران تعطیل کرده اند.

رییس امور جایگاه های cng  شرکت نفت ابراز کرد: اینکه تا چه زمانی وضعیت گاز در جایگاه های cng به این نحو است بسته به گاز و فشار گازی که توسط شرکت گاز در اختیار آن ها قرار می گیرد، دارد.

حقانی گفت: هر زمان که فشار گاز باشد جایگاه ها فعال هستند چرا که جایگاه ها از این راه هزینه های خود را تامین می کنند و هیچ جایگاهی علاقه ندارد کار را تعطیل کند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.