1401-08-12 11:29
597
0
82096
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

نظم نوینی در دنیا در حال شکل‌گیری است/ گسل‌های رژیم صهیونیستی هر روز بزرگتر می‌شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:نظم نوینی در دنیا در حال شکل‌گیری است و آغاز این تغییری از سال ۵۷ رقم خورده است.

به گزارش گلستان ما؛ سردار سلیمانی صبح امروز در مجمع بسیجیان گلستان اظهار کرد: بیانیه گام دوم به عنوان یک سرفصل جدید پیشروی ملت ایران تدوین کرده و یک مفهوم بلند این بیانیه گام دوم این است که به سمت حرکت رو به جلو هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد:  ملت ایران گام نخست را بلند برداشته و با کوله بار تجربه فراوان وارد گام دوم شده و با امید موفقیت و پیروزی امید داریم بتوانیم به تحقق اهداف مردم انقلابی  یعنی رسیدن به تمدن نوین اسلامی برسیم.

سلیمانی بیان کرد: شرط پیروزی در گام دوم حضور سازمان یافته و منضبط مردم است، اتخاذ رویکرد تحولی با ایجاد حرکت عمومی با پیشقراول جوان را مقام معظم رهبری شرط موفقیت دانسته است.

وی افزود:  جمهوری اسلامی ایران رتبه نخست علمی غرب آسیا و رتبه پانزدهم دنیا در حوزه علم  فناوری دارد که این جایگاه در خور توجه است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پشرفت‌های ما و ملت ایران قابل قیاس با دوران قبل از طاغوت نیست و از زمین تا آسمان فاصله دارد.

سردار سلیمانی بیان کرد: کشور عربستان ۱۰ برابر ملت ایران درآمد نفتی دار ولی از پس یک انصارالله مظلوم یمن بر نمی‌آید و در یک چنگ ۶ ساله در برابر یمن زانو می‌زند و این مقایسه‌ها در جای خود قابل تحمل است.

وی افزود:  از همه جنبه ها پیشرفت‌های ملت ایران ستایش برانگیز بوده است و از نظر تربیت دانشجویان در رشته های مختلف مهندسی، نانو و هوا و فضا و غنی‌سازی انرژی هسته‌ای و توسعه زیرساخت‌های توسعه متنوع و فناوری ارتباطات و مهندسی و سدها و جاده‌ها در دنیا جایگاه داشتیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: در پرتاب ماهواره به فضا و علم نانو جزو معدودکشورهای دنیا هستیم که این تکنولوژی را داریم‌ و در بسیاری از حوزه‌ها جمهوری اسلامی ایران به خودکافی رسیده است.

سردار سلیمانی به فروپاشی تمدن غرب و گفتمان‌های تمدن غرب اشاره کرد و گفت: دنیای غرب ثروت نادی دارد ولی گفتمان ضعیفی دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:نظم نوینی در دنیا در حال شکل‌گیری است و آغاز این تغییری از سال ۵۷ رقم خورده است.

سردار سلیمانی به نابودی رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: نابودی رژیم صعیونیستی یکی از شرایط شکل‌گیری نظام نوین در دنیا است و مقام معظم رهبری بیان کردند که اسرائیل ۲۵ ساله آینده را نخواهد دید.
وی بابیان اینکه هر روز گسل‌ها و شکاف‌های رژیم صهیونیستی بزرگتر می‌شود، افزود: این مسئله به برکت گفتمان انقلاب اسلامی رقم خورده است.
این مقام مسئول بیان کرد: در سطح کشور ما دو مسئله اساسی وجود دارد که برای استان‌ها حائز اهمیت است یکی از آنها بحران آبی است.

در حال بروزرسانی...
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.