1395-02-09 11:12
862
0
31154
خلیل زاده عنوان کرد:

۱۸۲ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان راکد است / اعتبار ۱۰۰ میلیاردی برای تکمیل شهرک های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: از مجموع واحدهای موجود در شهرک های صنعتی استان ۱۸۲ واحد غیرفعال و راکد است.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الله خلیل زاده، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان، امروز (9 اردیبهشت) در نشست خبری گفت: 644 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان استقرار پیدا کرده اند که از این تعداد 182 واحد آنها غیرفعال است.

وی افزود:  به طور متوسط 55 درصد شهرک های صنعتی استان تکمیل شده و برای اینکه بتوانیم بخش های باقی مانده را تکمیل کنیم نیاز به 100 میلیارد تومان سرمایه داریم.

خلیل زاده بیان کرد: در برخی از شهرک های صنعتی مانند بندرگز، آق قلا و مینودشت کارهای خوبی انجام شده، تصفیه خانه این شهرک ها ساخته و تا حدودی مبلمان شهری و فضای سبز آن نیز تکمیل شده است اما در مقابل شهرک هایی مانند آزادشهر و رامیان نیز وضعیت مناسبی ندارند.

وی با اشاره به اعتبارات سال گذشته این شرکت، گفت: با وجود 21 شهرک صنعتی در استان سال گذشته بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار استانی داشتیم که به سهم هر شهرک تنها 66 میلیون تومان بود، این اعتبار تنها هزینه لکه گیری آسفالت یک شهرک صنعتی است.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان یکی از برنامه های این شرکت را توسعه شهرک ها برشمرد و خاطرنشان کرد: در فرصت پسابرجام باید ظرفیت هایی را برای سرمایه گذاری های جدید ایجاد کنیم و این کار برای شهرک هایی انجام می شود که دیگر زمین هایشان واگذار شده و چیزی برای سرمایه گذاری جدید باقی نمانده است./شبستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.