1396-10-17 04:25
1113
0
48819
گلستان ما بررسی می کند :

پاسخگوی قطع یارانه ها مشخص باشد / مردم را در ادارات سرگردان نکنید

مردم نمی دانند چه کسی پاسخگوی وضع موجود در خصوص قطع یارانه هاست ، از این جهت در فرمانداری گرگان ، پلیس +10 ، اداره تعاون و رفاه اجتماعی، استانداری ، کمیته امداد و بهزیستی و ... سرگردان اند .

به گزارش گلستان ما ؛ هفته گذشته افرادی از شهر گرگان در تماس با این پایگاه خبری از عدم پاسخگو بودن ادارات و نهادهای مختلف در خصوص قطع یارانه گلایه داشتند .

در این میان بیشترین ناراحتی مردم از بابت عدم پاسخگویی شفاف ادارات و نهادهای ذیربط بود که آنها را مانند توپی در بین این نهادها پاسکاری می کردند .

در حال حاضر با توجه به رصد دولت در خصوص اینکه چه کسانی باید یارانه دریافت کنند و چه کسانی نه ، باعث شده تا برخی افراد دچار قطعی یارانه شوند ، اما آنها برای اعتراض باید به یک نهادی مراجعه کنند ، اما این نهاد و متولی پاسخگو کیست ؟

مردم خودشان نمی دانند چه کسی پاسخگوی وضع موجود در خصوص قطع یارانه هاست ، از این جهت در فرمانداری گرگان ، پلیس +10 ، اداره تعاون و رفاه اجتماعی، استانداری ، کمیته امداد و بهزیستی و ... سرگردان اند .

اما خوب است بدانید وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت کشوری و اداره کل کار ، تعاون ور فاه اجتماعی استان گلستان نیز متولی استانی این قضیه است ، پس باید مدیر کل این دستگاه پاسخگوی مردم باشد و آنها را در ادارات مختلف سرگردان نکند .

امروز آنچه که بیش از پیش ناراحت کننده است و شاید از غم قطع یارانه هم غمناک تر است همین عدم پاسخگویی و اعتنا به ارباب رجوع و کرامت مردم است که گاها در ادارات و نهادها دستمایه بی توجهی قرار می گیرد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.