1395-01-18 15:58
1973
2
30006
فعال رسانه ای گلستان:

قناعت و بهینه مصرف کردن، رمز شکوفایی اقتصاد مقاومتی/ گام نخست دولت در تحقق شعار سال، ایمان به جوانان و نخبگان است

فعال رسانه ای استان گلستان گفت: اقتصاد مقاومتی نیازی به سایه ندارد بلکه نیاز به آفتابی درخشان دارد و آنهم ساده زیستی مسئولین خواهد بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین؛ "حسین مظلومی نودیجه" فعال رسانه ای استان گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری و راه کار های توسعه و پیشرفت استان گلستان در این خصوص گفت: تکرار شدن نام اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده عملی نشدن این شعار در سال گذشته می باشد.

وی گفت: ایشان امسال اقدام و عمل را در ادامه مطرح کردند که نشان دهنده عزم جدی ایشان برای تحقق این مهم است.

"مظلومی نودیجه" تصریح کرد: اقدام و عمل یعنی مسئولین ما در سال گذشته هیچ اقدام قابل توجهی نکردند که مقام معظم رهبری را دلگرم نماید .

* ایمان به جوانان و نخبگان کشور و همچنین حمایت دولت از نخبگان، مهمترین اقدام و عملی است که دولت امسال به آن توجه داشته باشد

فعال رسانه ای استان گلستان افزود: قطعا یکی از راهکار های اساسی ایمان داشتن به نیروی جوان و نخبه کشور و همچنین حمایت های دولت و مسئولین از نخبگان می باشد.

وی گفت: از نظر بنده اقتصاد مقاومتی نیازی به سایه ندارد بلکه نیاز به آفتابی درخشان دارد و آنهم ساده زیستی مسئولین خواهد بود ، مسئولی که پس تکیه برمسند اولین اقدامش تعویض مبلمان اتاق کار و نمای ساختمان اداره باشد ، نیروی قابل اتکالی در تحقق اهداف معظم له نخواهد بود و همچنین الگوی جامعه به شمار می روند.

"مظلومی نودیجه" خاطر نشان کرد: مردم در اقتصاد مقاومتی تنها می توانند تحمل شرایط نمایند ، باید با خرید جنس داخلی و حمایت از آنها باعث به ثمر رسیدن آن شوند و گامی بزرگ در این راستا بردارند که مهمترین نکته در اقتصاد مقاومتی اصل قناعت و بهینه مصرف کردن نیز می باشد.

*مهمترین اصل اقتصاد مقاومتی، قناعت و بهینه مصرف کردن است

این فعال رسانه ای در استان گلستان در ادامه افزود: مهم ترین اصل قناعت و بهینه مصرف کردن، ایجاد اشتغال می باشد و همچنین فعال شدن چرخه اقتصاد کشور و باعث ارز اوری میشود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به کشاورزی بودن منطقه گلستان، مهمترین راه توسع این استان چیست، گفت: با توجه به کشاورزی بودن منطقه و وجود خاک حاصلخیز امکان تاسیس شهرک های صنعتی به صرفه نیست ، باید با مکانیزه کردن کشاورزی و استفاده کردن بهینه از آب از به هدر رفتن سرمایه ملی جلوگیری کنیم.

"مظلومی نودیجه" تصریح کرد: باید با کشاورزی نیاز داخلی را برطرف نماییم یا اینکه کشاورزی منطقه را تعطیل کرده و با ایجاد شهرک های صنعتی به تولید بپردازیم.

وی همچنین مهمترین عوامل اجرای توسعه استان در بخش کشاورزی، تجمیع و یکپارچه سازی اراضی، ابیاری نوین مزارع و اصلاح الگوی کشت اشاره کرد.

* خاک خوب مانع ایجاد کارخانه قوی در استان شده است

این فعال رسانه ای در خصوص جایگاه توسعه استان گلستان نسبت به سایر استان های دیگر گفت: توسعه استان به نظر بنده خوب بوده و می توان گفت، استان ما به نسبت از خیلی استان ها توسعه یافته تر می باشد، اما خاک مرغوب آن باعث شده امکان وجود کارخانه های قوی را نداشته باشیم و نتوانیم از سرمایه گذار قوی در استان بهره بگیریم.

"مظلومی نودیجه" در پایان در اشاره ای به مدیران دستگاه های اجرایی استان زد و گفت: فراجناحی نبودن مدیران و حزب نگری میتواند کمک شایانی به توسعه استان کلستان کند. امیدواریم مدیران استانی فعلی و کسانی که در آینده مدیر خواهند شد برای رضایت مردم از جناح آنها هم شده بیشتر کار کرده و استان را با پیشرفت روزافزون ، مطلوب تر نمایند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حمید حقیقت طلب

ببخشید ایشون در کدوم رسانه کار می کنند؟چند سال سابقه فعالیت دارند؟خواهشا هر کی از راه رسید رو نکنین فعال رسانه ایبنویسید مثلا جوان جویای نام

0
0
پاسخ
1395-01-18 18:04
احمد

شما فعلا کاری به این کارا نداشته باش/ خوب بود این جوابی داد راست میگی چرا خودت دست به قلم نمیشی عجیییییییجم/ در ضمن تعریف شما از فعال رسانه ای چیه////نکنه حرف درست و درمونی زده بهت بر خورده

0
0
پاسخ
1395-01-18 20:35

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.