1395-03-01 13:58
1268
0
32344
مسئول بسیج دانشجویی گلستان:

صحنه‎گردان اصلی اقتصاد‎مقاومتی مردم هستند/ خطرناک‎ترین معبر گره زدن معیشت مردم با غرب است

علی اکبر عرفانی گفت: مسئولین باید با اعتقاد و باور مردم به فکر حل مشکلات اقتصادی باشند نه اینکه معیشت مردم را در گرو ارتباط با غرب بدانند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، علی اکبر عرفانی، مسئول بسیج دانشجویی گلستان در نخستین دوره مطالبه گری تخصصی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: امروز درگیر جنگی هستیم که مقام معظم رهبری از آن به عنوان نفوذ یاد می کنند و در این جنگ با دو جبهه دشمنان و منافقین داخلی که از پشت به ما خنجر می زنند مواجهه می باشیم.

هدف دشمن نفوذ در افکار عمومی جامعه است

وی تصریح کرد: دشمن در تلاش است در افکار عمومی جامعه نفوذ نماید چرا که فضای عمومی جامعه سرنوشت ساز و در ماندگاری و سقوط نظام نقش تعیین کننده ای دارد.

عرفانی با اشاره به اعلام جنگ تمام عیار اقتصادی از جانب رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: در این جنگ اقتصادی فرمانده رهبر است و دشمن سلاح تزویر را بکار برده است، دشمنی که در رأس استکبار جهانی و فریبکارترین و دروغ گوترین دولت دنیاست.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان تاکید کرد: مهمترین مسأله ای که در نفوذ اتفاق می افتد و از خطرناک ترین معبرهاست، بهبود اقتصادی کشور و ارتقاء معیشت مردم را در گرو رابطه با آمریکا و غرب بدانیم و برخی نیز در داخل کشور، نان و آب و زندگی مردم را در رابطه با شیطان بزرگ ببینند و در این راستا هرکس بخواهد با آمریکا مبارزه کند منفور شناخته شده می شود.

وی افزود: مشکل اقتصاد کشور راه حل اقتصادی دارد، نباید شرایط به گونه ای باشد که از مقاومت دست بکشیم، در این فضای جنگ، روشن کردن افکار عمومی کار بزرگی است و امروز بدلیل فراهم شدن زیرساخت ها، جا انداختن این گزاره براحتی محقق خواهد شد.

اقتصاد مقاومتی رویکرد اصلی جمهوری اسلامی ایران است،

عرفانی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی رویکرد اصلی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی باید مردمی، درون زا و برونگرا و متکی به تولیدات داخل باشد.

مسئولین مردم را باور کنند همانگونه که امام راحل مردم را باور کرد

مسئول بسیج دانشجویی گلستان اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران وابسته به مردم است و دشمن که به فکر نابودی نظام است باید به این نکته فکر کند که در زمان دفاع مقدس صحنه گردان اصلی جنگ مردم بودند و در این برهه از زمان نیز ملت ایران وارد عرصه خواهند شد و به کمک دولت می شتابند و تهدیدات را به فرصت تبدیل خواهند نمود.

وی خطاب به دولتمردان گفت: مسئولین باید مردم را باور کنند همانطور که امام راحل مردم را باور کرد و جمهوری اسلامی ایران به پیروزی دست یافت.

وی تاکید کرد: در حوزه اقتصادی اگر می خواهیم اقتصادی مقاوم داشته باشیم باید مردم را مقاوم کنیم.

عرفانی یادآور شد: در بسیج سازندگی نگاه این بود در اقتصاد خرد بدنبال معیشت مردم باشیم و اردوهای جهادی نیز با نگاه اشتغالزایی برای خانواده های مناطق محروم به خدمت رسانی می پردازد.

نسخه های دقیق و بومی اقتصاد، دشمن را از حربه خود پشیمان می کند

مسئول بسیج دانشجویی گلستان با بیان اینکه باید با نسخه های دقیق و بومی از اقتصا ،دشمن را از این حربه نیز پشیمان کنیم خاطر نشان کرد: باید با حداقل امکانات و هم پوشانی تمام ظرفیت ها و با تکیه بر توانمندی های داخلی عزت و اقتدار ملی خود را بار دیگر به رخ جهانیان بکشیم.

جنبش دانشجویی باید گفتمان اقتصاد مقاومتی را در جامعه تبیین و ترویج دهد

عرفانی با ابراز خرسندی از تشکیل کارگروه های تخصصی اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل در سطح دانشگاهها گفت: جریان دانشجویی باید گفتمان اقتصاد مقاومتی را در جامعه تبیین و ترویج نماید و در کشور بتواند ظرفیت های ملی را یکپارچه کند و مطالبه گری نماید که با محرک های موجود به رونق اقتصادی و چرخه اقتصاد کمک کند.

گفتنی است: دوره تخصصی نقش دانشجویان در تحقق اقتصاد مقاومتی از اقدام تا عمل  با حضور فرد حسینی و ارزقی از مسئولان قرارگاه تخصصی مطالبه گری شهید احمدی روشن در سالن اجتماعات شهید شهریاری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.