1395-04-08 11:06
1083
0
34280
توسط سازمان بسيج سازندگي انجام شد؛

توزيع 15هزار جوجه بومی محلی در 11 شهرستان استان گلستان

مسئول آموزش و اشتغال، اردوهای جهادی و هجرت سازمان بسیج سازندگی گلستان گفت: تعداد 15هزار جوجه بومی محلی توسط سازمان بسيج سازندگي سپاه نینوا استان گلستان در 11 شهرستان توزیع شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از سازمان بسیج سازندگی گلستان؛ مسئول آموزش و اشتغال، اردوهای جهادی و هجرت سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال 95 و فرمایشات مقام معظم رهبری، توزیع 15هزار جوجه بومی محلی توسط بسیج سازندگی انجام شد.

وی افزود: این طرح توسط بسیج سازندگی شهرستان های گرگان، مراوه تپه، کلاله، آزادشهر، رامیان، گنبد، آق قلا، بندرترکمن، کردکوی، بندرگز ، گالیکش در طی دو روز انجام شد.

بیانی با اشاره به این که در سال 95 این سومین مرحله از توزیع جوجه بومی محلی بوده است، تصریح کرد: این جوجه ها ارگانیک بوده و در سه مرحله از زمان تولد تا توزیع واکسینه شده و در بین مردم و بسیجیان با ثبت نام اولیه که در نواحی صورت انجام می شود، توزیع می گردد.

مسئول آموزش و اشتغال، اردوهای جهادی و هجرت سازمان بسیج سازندگی گلستان در خاطرنشان کرد: پس از تلاش های فراوان و اعلام رضایتمندی مردم از ایجاد اشتغال نسبی در روستاها و تثبیت جایگاه این مرغ در سبد غذایی مردم، تلاش ها برای تهیه و توزیع در مراحل دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.