1396-05-30 12:02
828
0
42990
مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان خبر داد؛

تعیین تکلیف ۱۷ قرارداد راکد و غیرفعال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان گلستان

مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از تعیین تکلیف ۱۷ قرارداد راکد و غیرفعال در سطح شهرک‌های صنعتی استان گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان، محمد ایری  اظهار داشت: در نشست هیأت حل اختلاف و داوری که به‌منظور تعیین تکلیف قراردادهای راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی بندرگز ، بندرتركمن، آق قلا، گرگان۱ ، فاضل آباد ، آزادشهر، راميان، گنبد برگزار شد، ۱۷ قرارداد جمعاً به متراژ ۱۰۵هزار و ۲۲۰مترمربع تعیین تکلیف شد.

وی یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان بر اساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و در راستای انجام تعهدات طرف‌های قرارداد، پس از طي تشريفات مقرر در دستورالعمل از جمله ارسال اخطاریه نسبت به تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فعال نمودن مطلوب اراضی غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نشست هیأت حل اختلاف و داوری اقدام می‌نماید.

مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان، عدم دریافت پروانه ساختمانی، عدم ساخت و ساز، عدم اخذ پروانه پایان کار، بدهی مالی، انقضاء اعتبار یا ابطال جواز تأسیس را از جمله موارد تخلف طرف‌های قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اعلام کرد که در جلسات هیأت حل اختلاف و داوری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ایری تعیین تکلیف قراردادهای راکد و غیرفعال از طریق هیأت حل اختلاف و داوری را یک راهکار مفید و تخصصی در برخورد با واحدهای متخلف بدون ارجاع به مراجع قضائی دانست و خاطرنشان کرد: فسخ قراردادهای راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی با جدیت دنبال خواهد شد تا به ‌واسطه آن، زمین مورد نیاز برای سرمایه‌گذاران واقعی جهت ایجاد واحدهای تولیدی و فرصت‌های شغلی در سطح استان گلستان فراهم شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.