1395-02-04 12:05
912
0
30847
استاندار گلستان:

تدوین برش استانی اقتصاد مقاومتی از سوی دستگاه های اجرایی

استاندار گلستان گفت: باید برش استانی اقتصاد مقاومتی از سوی دستگاه های اجرایی متناسب با مسئولیت و وظایف آن دستگاه، تهیه شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از شبستان، حسن صادقلو، استاندار گلستان، امروز (4 اردیبهشت) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی کل اندام نظام مسئولیت دارند و باید این نسبت ها تدوین و اقدام شود که اگر این اتفاق نیفتد مطالبات مقام معظم رهبری و مردم محقق نخواهد شد.

وی افزود: خط سیر اقتصاد مقاومتی از سوی دولت کاملا مشخص شده و ابهامی وجود ندارد. در همین راستا برخی از دستگاه ها و وزارتخانه ها به صورت دستگاهی تصویب نامه خود را ارائه کرده اند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تمام دستگاه های متناظر استانی نیز باید براساس این تصویب نامه ها برش استانی خود را در اقتصاد مقاومتی تدوین کنند و دستگاه هایی که تصویب نامه های آنان ابلاغ نشده پیگیری کنند تا این روند تسریع شود.

وی تاکید کرد: مسئولیت ما در استان تدوین برش استانی برای هر دستگاه متناسب با مسئولیت ها و وظایف آنهاست و به تبع برش شهرستانی نیز باید از سوی فرمانداران تهیه و تدوین شود.

صادقلو اظهار کرد: بنگاه های تولیدی تعطیل و نیمه فعال باید به روزرسانی شوند و بانک ها نیز در حوزه اقتصاد مقاومتی فعال تر عمل کنند. از سویی دیگر باید نسبت به طرح واگذاری پروژه های نیمه تمام نیز حساس باشیم و سهم و نقش خود را در این مسئله ایفا کنیم.

وی گفت: اولویت بخشیدن به مباحث اقتصاد مقاومتی نباید منجر به این شود که وظایف ذاتی دستگاه ها نادیده گرفته شود.

پایان پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.