1395-11-11 11:06
1736
0
34471
10 لغایت 14 بهمن‌ماه صورت می‌گیرد؛

برگزاری نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار در گرگان

مدیر نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار استان گلستان از برگزاری نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 10 لغایت 14 اسفندماه جاری در جنب تالار فخرالدین اسد گرگانی برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما ؛ محمدمهدی خالقی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار از امروز به مدت پنج روز در جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه جوانان گلستانی در نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار شرکت کنند، تصریح کرد: این نمایشگاه به همت اداره آموزش فنی و حرفه‌ای، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گرگان برگزار می‌شود.

مدیر نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار استان گلستان ابراز کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار این است که توانمندی‌های حوزه اشتغال جوانان شهرستان گرگان را در 36 غرفه در این نمایشگاه به نمایش بگذاریم.

خالقی با بیان اینکه نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار از امروز فعالیت خود را آغاز کرده است، تاکید کرد: شهروندان گلستانی می‌توانند از امروز ساعت 15 الی 20 از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار از 10 الی 14 بهمن‌ماه جاری دایر است، اذعان کرد: این نمایشگاه شامل 36 غرفه است که افراد توانمندی‌های خود را در حوزه اشتغال جوانان به نمایش گذاشتند که از جمله می‌توان به صنایع دستی، گل و گیاه، کیف‌دوزی، گیاهان دارویی، شیرینی‌پزی، نگارگری و گلیم‌بافی اشاره کرد.

مدیر نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار استان گلستان با اشاره به اینکه شرکت‌های تعاونی ما در نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار حضور دارند، افزود: در این غرفه‌ها هنرهای دستی و تجسمی نیز موجود است که به عنوان مثال می‌توان به خوشنویسی، منبت‌کاری، معرق‌کاری، سنگ و قلاب‌بافی و زیورآلات اشاره کرد.

خالقی تاکید کرد: کارآفرینان جوان شهرستان گرگان توانمندی‌های خود را در زمینه اشتغال و با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی توانستند یک محصول را تولید کنند و در این نمایشگاه ارائه دهند./بسیج نیوز

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.