1395-03-09 12:41
822
0
32797
اصغری خبر داد :

برگزاری نخستین همایش تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان در گلستان / تقدیر از 21 واحد نمونه

معاون بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان گفت : استان گلستان میزبان نخستین همایش تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان در روز چهار شنبه 12 خرداد ماه خواهد بود.

به گزارش گلستان ما ؛ "علی اصغر اصغری" رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری نخستین همایش تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان در گلستان خبر داد و اظهارکرد : در این همایش از 21 واحد برتر از سوی مسئولین استانی و کشوری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد : در سال گذشته 4 مرحله فراخوان برای شناسایی واحد هایی که حامی حقوق مصرف کننده هستند انجام شد و در مجموع در این همایش بالغ بر226 واحد در بخش های تولیدی، صنعتی، گردشگری، صنفی، صنایع دستی و خدماتی شرکت کرده اند .

اصغری در ادامه اذعان داشت : بعد از ثبت نام های انجام شده دبیرخانه همایش با همکاری کمیته فنی از کیفیت واحد های صنفی و مدارک ارائه شده به دبیرخانه بررسی های لازم را انجام دادند و در پایان 21 واحد برتر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

وی در ادامه اذعان داشت : از مجموع واحد های ثبت نام کننده 88 واحد تولیدی صنعتی ، 17 واحد خدماتی ، 14 واحد صنفی ، 23 واحد گردشگری و 84 واحد در سایر بخش ها ثبت نام کرده بودند .

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت گلستان خاطر نشان کرد : 14 واحد تولیدی ، 2 واحد خدماتی ، 2 واحد گردشگری و 3واحد صنفی در 21 واحد شتایسته تقدیر حضور دارند.

وی به برگزاری همایش برترین های حقوق مصرف کنندگان در 9 اسفند ماه هرسال در تهران اشاره کرد وگفت :  ما این همایش را در سطح استان برای اولین بار راه اندازی و در سال های آینده این روند ادامه خواهد داشت و از برترین های این عرصه تجلیل به عمل خواهدآمد.

وی گفت: این همایش در روز چهارشنبه 12 خرداد ماه در سالن همایش های مجموعه کاپری واقع در خیابان ولی عصر(عج) برگزار خواهد شد.

اصغری در پایان افزود: در این همایش نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان، اصناف و سایر دستگاه های دیگر حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.