1395-01-10 10:58
843
0
29603
امام جمعه شهرستان مینودشت:

با تقویت اقتصاد مقاومتی، کشور به سمت خودکفایی می رود

امام جمعه شهرستان مینودشت گفت: با تکیه به اقتصاد مقاومتی می‎توان مشکلات را مرتفع کرد و تقویت اقتصاد مقاومتی می‎تواند کشور را به سمت خودکفایی سوق دهد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، حجت الاسلام سید حسین حسینی در بازدید از فعالیت گروه‎های جهادی بسیج دانشجویی مستقر در روستای دروک و روستای ورچشمه از توابع شهرستان مینودشت، افزود: نیروهای جهادی باید اقتصاد مقاومتی را در اقدام و عمل پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه دولت باید خودش را هماهنگ کند تا بتواند پروژه‎های بزرگ‎تر را انجام دهد، تصریح کرد: به تولید باید به گونه‎ای تمرکز کنیم که مملکت نیازی به خارج نداشته باشد و تولیدات به حدی باشد که دست به دامان بیگانگان نباشیم و مردم از تولید داخل حمایت کنند.

حجت الاسلام حسینی ابراز داشت: توجه به اقتصاد مقاومتی یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است ولی متاسفانه در سال گذشته نسبت به اقتصاد مقاومتی به صورت شعاری پرداخته شد وهمین امر موجبات نگرانی مقام معظم رهبری را در پی داشت و در سال جدید اقتصاد مقاومتی با پسوند اقدام و عمل مورد تاکید قرار گرفت.

امام جمعه شهرستان مینودشت با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی برنامه‎های زیادی برای کمک به محرومان وجود دارد،ابراز داشت: حضور گروه‎های جهادی در مناطق محروم روستایی باعث دلگرمی مردم می‎شود.

وی فعالیت‎های موفق اردوهای جهادی را در غنی‎سازی اوقات فراغت، عمران و سازندگی مناطق محروم و ایجاد زمینه کارهای اقتصادی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: معنای اردوهای جهادی در اقدام و عمل است که بسیج و سپاه در این زمینه خوب ورود کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.