1401-01-14 09:44
363
0
79351
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان:

مصوبات سفر رئیس جمهور نیازمند پیگیری است/ مشکل آب را باید در کوتاه مدت حل کنیم

سنگدوینی گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور نیازمند پیگیری است و اگر پیگیری شود اتفاقات خوبی برای استان رقم خواهد خورد.

به گزارش گلستان ما، رمضانعلی سنگدوینی صبح امروز در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: اعتبارات خوبی در سفر رئیس جمهور به گلستان اختصاص یافته است.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان ادامه داد: بیش از ۱۲ هزار  میلیارد تومان مصوباتی بوده گه برای استان اختصاص ویژه ای داده شده است و بحث خلیج موضوع مهمی است و استارت آن زده شده است.

سنگدوینی یادآور شد: مصوبات سفر نیازمند پیگیری است و اگر ما این تصمیمات را پیگیری نکنیم به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

وی افزود:همه باید تلاش کنیم که امسال نه مشکل آب و نه مشکل برق در استان گلستان نداشته باشیم و این در حالی است که در ایام نوروزی شاهد قطع آب مردم بودیم.

این مقام مسئول بیان کرد: در کوتاه مدت باید مشکل آب را حل کنیم و در دراز مدت بحث سدها و شیرین سازی آب دریا باعث حل مشکلات آب شرب خواهد شد.

سنگدوینی بابیان اینکه احیای خلیج گرگان در دولت آغاز شده است، افزود: ۲۲ هکتار موضوع گردشگری خلیج گرگان مورد تاکید رئیس جمهور بوده است.

وی بابیان اینکه مدیران باید از دستگاه های اجرایی خارج شوند و مشکلات مردم را پیگیری کنند، افزود: یکی از کارهای خوب دولت بحث خرید تضمینی محصولات کشاورزی است و گندم نیز مثل پنبه داشت از توجه کشاورزان خارج می شد ولی با قیمت گذاری مناسب دولت این مسیله برطرف شد.

سنگدوینی تاکید کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور نیازمند پیگیری است و اگر پیگیری شود اتفاقات خوبی برای استان رقم خواهد خورد.

وی به تقویت شرکت های دانش بنیان در بخش کساورزی تاکید کرد و افزود: باید با بذرهای اصلاح شده تناژ محصولات کشاورزی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.