1402-07-20 14:10
639
0
86887
گامی دیگر با خیرین شهر؛

مدرسه مشارکتی در گرگان افتتاح شد

مدرسه مشارکتی راضیه رجبی استرآبادی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیران استانی و شهرستانی در گرگان افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس گلستان؛ وحید فراهی گفت: این مدرسه ۶ کلاسه با زیر بنای یکهزار و ۲۰۰ متر مربع فضای آموزشی از سال  ۱۴۰۰ در شهر گرگان به صورت مشارکتی شروع شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان افزود: با هدف پیشبرد تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم این فضای آموزشی را حسین رجبی استرآبادی با هدف بهره‌مندی دانش آموزان از فضای مناسب آموزشی به نام همسر بزرگوارشان فاطمه رجبی استرآبادی نامگذاری کرد.

وی در ادامه  اعتبار هزینه شده در این پروژه آموزشی را ۱۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: نقش خیرین به عنوان مهمترین ركن توسعه زیرساخت علمی كشور در توسعه فضاهای آموزشی در استان پرنگ می باشد ولی ما هنوز نسبت به سرانه آموزشی در کشور عقب تر هستیم و دست یاری به سوی خیرین گرانقدر دراز می کنیم.

ستاری‌فرد معاون وزیر آموزش و پرورش هم  در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین گرانقدر گفت: خیرین مدرسه‌ساز به عنوان سرمایه های اصلی نوسازی مدارس هستند که همیشه و در همه حال با حمایت خودشان نقش بی‌بدیلی در رشد و توسعه فضاهای آموزشی کشور دارند.

در این مراسم ستاری‌فرد معاون وزیر آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش استان، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و دیگر مسولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.