1401-08-12 11:13
570
0
82095
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

پیشرفت و توسعه گلستان در سایه وحدت است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در سایه وحدت می توانیم توسعه و پیشرفت را برای گلستان به ارمغان بیاوریم.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی ملکشاهکوهی صبح امروز در  مجمع بسیجیان استان گلستان اظهار کرد: یکی از اهدافی که  مجمامع بسیج استان پیگیری میکنند بحث توسعه استان گلستان است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد:  استان گلستان مشکلاتی دارد و میتوانیم در مسیر حل این مشکلات از ظرفیت های بیشمار استان استفاده کنیم.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: در استان بنا داریم ۴۸۰ روستا را آبرسانی کنیم که این طرح با همکاری مجامع بسیج مطرح شده است.

وی افزود: در این راستا ۱۰ مجمع آبرسانی پیگیری میکنیم که ۱۷ مخزن آب ایجاد میشود و تاکنون ۱۷۰ کیلومتر خط انتقال آب ایجاد شده و هشت چاه آب نیز حفاری شده است.

این مقام مسئول بابیان اینکه ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در استان برای محرومان پیگیری می کنیم، افزود: ۲۷۰ واحد مسکونی آن تاکنون به بهره برداری رسیده است و تقریبا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اجرای این طرح شاهد هستیم.

ملک شاهکوهی بابیان اینکه در سایه وحدت نی توانیم توسعه و پیشرفت را برای گلستان به ارمغان بیاوریم، افزود: اگر میخواهیم توسعه داشته باشیم راهی جز وحدت نداریم.

وی به مشکل آبرسانی استان اشاره کرد و  ابراز داشت: باید سدنرماب استان به بهره برداری برسد  پروژه شیرین سازی آب را در گلستان پیگیری کنیم و باید در این مسیر مسئولان استان و نمایندگان استان پیگیری کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.