1401-02-08 14:34
612
0
79754
دبیر جامعه اسلامی کارگران:

مشکلات کارگران گلستان مرتفع می شود/ ورود استاندار گلستان

چورلی گفت: با اقدامات دولت، استاندار گلستان و مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان، مشکلات کارگران استان در حال مرتفع شدن است.

به گزارش گلستان ما؛ چورلی دبیر جامعه اسلامی کارگران استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما؛ گفت: خوشبختانه با بصیرت کارگران استان، در استان گلستان تجمعاتی از سوی این قشر نداشتیم.

وی افزود:موضاعاتی که مطرح است؛  بیشتر بحث حقوق کارگران بود که به لطف خدا در دولت کریمه شاهد افزایش بیش از ۵۷ درصدی بودیم تا به واسطه آن ، بخشی از مشکلات انها برطرف شود.

چورلی ادامه داد: مشکلاتی هم در حوزه بیمه کارگران ساختمانی بود که با تلاش و همکاری مدیرکل فعلی و با جلسات متعدد، این مشکلات نیز در حال مرتفع شدن است.

دبیر جامعه اسلامی کارگران استان گلستان اظهار داشت: با پیگیریهای استاندار گلستان نیز، در این راستا اقدامات و برنامه های مثمرثمری در کارگروه های مربوطه ارائه شده است.
وی گفت: همچنین در حوزه مسکن کارگران نیز موضوعاتی و بحث هایی مطرح بود که استاندار گلستان قول مساعد جهت مساعدت داد و قرار است در این راستا کارگروه هایی تشکیل شود.

وی در پایان گفت: قشر کارگری در همه صحنه های مهم نظام و انقلاب در صف اول بودند؛ لذا می طلبد برای رفع مشکلات آنها، از هیچ تلاشی دریغ نشود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.