1400-08-14 13:05
643
0
76889
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان:

دستاوردهای رویداد دیجیتالی بسیج تجاری‌سازی شود

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان؛ سطح برگزاری این دوره از رویداد تولیدمحتوای دیجیتالی را خوب و قابل توجه خواند و گفت: دستاوردهای این رویداد قابلیت تجاری‌سازی دارد که باید از این ظرفیت استفاده شود.

به گزارش گلستان ما، رضا روشنی امروز در آئین اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولیدمحتوای دیجیتال بسیج استان گلستان اظهار کرد: مارتن سومین دوره رویداد به پایان رسید، پویایی شرکت کنندگان در جای خود ستودنی است، همه کسانی که تولیدات خود را در این رویداد به نمایش گذاشتند از نظر ما مدال نخست گرفتند.

وی با اشاره به اینکه هر مسابقه‌ای برد و باخت دارد، ابراز کرد: میزان توانایی و ظرفیت فعالان سایبری در این رویداد به رخ کشیده شد، اعتقاد داریم کسانی که در این عرصه گام برداشتند تا به اهداف خود برسند و پیشرفت استان را رقم بزنند این برای ما مهم است.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان با بیان اینکه تلاش دست اندرکاران رویداد بسترسازی ورود علاقمندان برای نخبه پروری است، ادامه داد: هدف از برگزاری رویداد در گام اول شناسایی افراد بود، در این مرحله خوشبختانه شاهد بودیم که متسابقین به پویایی لازم رسیدند.

روشنی بر لزوم انسجام فعالان سایبری تاکید کرد و گفت: تداوم آموزش، ورود به بازار کسب و کار از جمله اهدافی است که این رویداد به دنبال آن است.

وی با اشاره به اینکه گام نخست برداشته شد، بیان کرد: در تلاش هستیم در گام های بعدی پویایی و موفقیت های هر چه بیشتر فعالان این حوزه را شاهد باشیم.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان از همه مسئولانی که در برگزاری این رویداد همکاری کردند قدردانی و گفت: تمام تلاش‌ها برای این بود که برنامه به نحو احسنت برگزار شود.

روشنی افزود: رویداد دیجیتالی بسیج گرچه شایسته و درخور برگزار شد اما باید این مسیر را با قوت و قدرت بیشتری ادامه دهیم و قانع نباشیم.

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای رویداد بسیج باید در جامعه نشان داده شود بر لزوم تجاری سازی آثار تولیدی تاکید کرد و گفت: این قول را می‌دهیم که ارتباط با فعالان این عرصه را تداوم ببخشیم.

غفاری: مسیر پرفراز و نشیب استارتاپی با صبر و پشتکار هموار می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان نیز در این رویداد با قدردانی از همه فعالان عرصه تولید محتوا در فضای مجازی گفت: باید تلاش کرد که این فرآیند پایدار بماند، نیروهایی که تمایل دارند در این اکوسیستم بمانند باید همواره تلاش کنند.

مهدی غفاری با بیان اینکه مسیر استارتاپی یک مسیر پرفراز و نشیب است، اظهار کرد: فعالیت در این مسیر علاوه بر صبر، پشتکار نیز می‌خواهد، و نباید از هر شکستی ناامید شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.