1400-11-09 23:39
459
0
78374
دبیر مجمع نمایندگان گلستان:

تضمین آینده کشور بر عهده آموزش و پرورش است/کشور نیاز به مدیریت جهادی انقلابی دارد

دبیر مجمع نمایندگان گلستان گفت: تضمین آینده کشور بر عهده آموزش و پرورش است به همین جهت معلمان باید ویژه دیده شوند که در زمان فعلی شرایط لازم برای معلمان مهیا نیست.

به گزارش گلستان ما، رمضانعلی سنگدوینی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اظهار کرد: وقتی این جمعیت آمده نشان از اهمیت زیر ساخت کشور است که اگر این موضوع نبود ما اینجا نبودیم.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان با بیان اینکه گوهری راد در این دو سال شرایط خوبی را در روزهای کرونایی مهیا کرد، خاطرنشان کرد: تضمین آینده کشور بر عهده آموزش و پرورش است به همین جهت معلمان باید ویژه دیده شوند که در زمان فعلی شرایط لازم برای معلمان مهیا نیست.

سنگدوینی ابراز کرد: ما استان فقیری هستیم وقتی این مسائل را بیان کردم رسانه ها به من حمله کردند در صورتی که ۵۲درصد جمعیت در سه دهک پایین هستند و  ۴۷درصد در روستاها زندگی می کنند.

وی افزود: کشور نیاز به مدیریت جهادی انقلابی دارد شرایط کشور شرایط خوبی است و باید در مسیر پیشرفت حرکت کنیم.

نماینده گرگان و آق قلا ضمن تشکر از خدمات گوهری راد ابراز کرد: آقای نظری کار سختی را در پیش دارد مدیران باید شبانه روزی برای مردم کار کنند چرا که این مردم بهترین هستند.

سنگدوینی گفت:  اینکه مردم شرایط خوبی را در مسیر ادامه حمایت از انقلاب و نظام داشته باشد بستگی به ما مدیران دارد که باید کنار مردم باشیم و مثل مردم زندگی کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.