1400-10-18 13:59
462
0
78011
مدير عامل شركت شهرک های صنعتي گلستان خبر داد؛

ارائه خدمات کلینیک عارضه یابی به ۲۵ واحد صنعتی

شهمرادی گفت: از ابتدای امسال ۲۵ واحد صنعتی با درخواست از این شرکت، خدمات کلینیک را در حوزه های عارضه یابی و بهبود به طور کامل دریافت کرده و در مسیر پایداری تولید قرار گرفته اند.

به گزارش گلستان ما، رضا شهمرادي گفت: از ابتدای امسال ۲۵ واحد صنعتی با درخواست از این شرکت، خدمات کلینیک را در حوزه های عارضه یابی و بهبود به طور کامل دریافت کرده و در مسیر پایداری تولید قرار گرفته اند.

مدير عامل شركت شعهركهاي صنعتي گلستان ادامه داد: علاوه بر این، ۱۲ واحد صنعتی خدمات عارضه یابی را با اعزام مشاوران دریافت کرده و در مرحله اجرای پروژه های بهبود تولید در بخش های نگهداری و تعمیرات سیستم، برنامه ریزی راهبردی و بازاریابی هستند.

وی همچنین از برگزاری ۵۳ دوره آموزشی برای یک هزار و ۱۸۱ نفر از نیروهای مشغول به کار در واحدهای صنعتی، اعزام تور صنعتی ذینفعان خوشه مبلمان عطا آباد به استان های همدان، مازندران، برگزاری رویداد ایده شو صنعتی و مسابقه ایده برتر با موضوع نوآوری های صنعتی در تکنولوژی و فرآیندهای تولیدی، طراحی محصول جدید، ایمنی، محیط زیست و فناوری های نوین در خدمات به صنایع کوچک و متوسط با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی را از جمله خدمات دفتر توسعه بنگاه معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان برشمرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.