1399-10-21 18:16
1404
0
72574
به قلم امیر حسین پیری؛

جشنواره بچه های حاج قاسم، سکوی پرتاب برای نوجوانان و جوانان

برای اولین بار در استان گلستان شاهد تجلیل ازدهه هشتادی ها در کنار بزرگان عرصه جنگ نرم استان و کشور در جشنواره بچه های حاج قاسم بودیم ، حاصل این تجلیل بهاء دادن تربیت افسران جنگ نرمی خواهد بود که در استان میتوانند در آینده ای نزدیک نقش آفرین باشند.

به گزارش گلستان ما، امیر حسین پیری، فعال فضای مجازی استان گلستان در یادداشتی به جشنواره بچه های حاج قاسم در گلستان پرداخت و نوشت: برای اولین بار در استان گلستان شاهد تجلیل ازدهه هشتادی ها در کنار بزرگان عرصه جنگ نرم استان و کشور در جشنواره بچه های حاج قاسم بودیم ، حاصل این تجلیل بهاء دادن تربیت افسران جنگ نرمی خواهد بود که در استان میتوانند در آینده ای نزدیک نقش آفرین باشند.

در دفاع مقدس شاهد بودیم که با حضور نوجوانان و فرماندهی جوانان توانستیم جنگ سخت را پیروز بشویم، در مسئله جنگ نرم که چندین سال است به کشور صدماتی وارد شد، شاهد این هستیم که بعد از ورود نسل دهه هشتاد که همان نوجوانان امروزهستند توانستند با اقتدار با فرماندهی جوانان انفلابی جلوی استکبار بایستند و باعث شوند که تاثیر فعالیت های زیاد منافقین و دشمنان این انقلاب کمرنگ شود. 

در این راه حمایت مسئولین هرچند کمرنگ است اما سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان توانسته نقش خوبی را در حمایت از این جوانان داشته باشد.

 نمونه ای از این حمایت هارا میتوان با برگزاری جشنواره هایی مانند «بچه های حاج قاسم» دید واین باعث شده انگیزه ای برای جوانان باشد تا فعالیت های بیشتری درخصوص ایستادگی جلوی جنگ نرمی که تمامی منافقین دشمنان انقلاب به راه انداخته اند داشته باشند.

در جشنواره بچه های حاج قاسم برای اولین بار شاهد تجلیل از نوجوانان در کنار برخی ازچهره های تاثیر گذار بودیم ، این مسئله بسیار بزرگ است و میتوان جوانگرایی و حمایت ازجوانان را که رهبری بسیار تاکید دارند را در این جشنواره ببینیم .

از زاویه دیگری اگر مشاهده کنیم شاهد این هستیم جشنواره بچه های حاج قاسم باعث شد تا ظرفیت استعداد جوانان و نوجوانان را مسئولین ببینند و بشناسند. 

امیدواریم برگزاری چنین جشنواره هایی با حمایت بزرگان و حضور آنان باشد تا باعث شود وحدت بیشتری در استان شکل گیرد و با استفاده از ظرفیت تمامی نهادهای استان؛ فعالیت های پر رنگ تری با هم قدم شدن تمامی مسئولین در کنار سازمان فضای مجازی بسیج استان را مشاهده کنیم.

بسیج کلید طلایی حل مشکلات است باید با درک این جمله که مقام معظم رهبری فرمودند در عرصه جنگ نرم فعالیت کنیم و در مکتب حاج قاسم سلیمانی که تمام عمر خودرا وقف امنیت ما کرد این را بیاموزیم که اگر توانی داریم آن را وقف فعالیت هایی مانند روشنگری در جنگ نرم کنیم تا مردم ما دچارعواقب جنگ نرم نشوند و جامعه ایی سالم داشته باشیم. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.