1399-08-26 20:05
1017
0
71602
یادداشت/

مقصر کیست؟!/ من یک روستایی هستم

به دلیل نداشتن اینترنت پرسرعت و شرکت نکردن در کلاس های مجازی، چهار واحد از دروس دانشگاه خود را نتوانستم پاس کنم.

به گزارش گلستان ما، داود قدنه، فرهنگی و فعال رسانه در یادداشتی نوشت: من یک دانشجو از یک روستای محروم و دور افتاده مرزی، روستایی در فاصله 35 کیلومتری در شرق مراوه تپه، روستای گوگدره هستم.

ترم گذشته 4 واحد از درسم را به دلیل نداشتن اینترنت و شرکت نکردن در کلاس های مجازی دانشگاه، نتوانستم پاس کنم. البته خیلی سعی و تلاش کردم در کلاس مجازی دانشگاه شرکت کنم ولی روستای من اینترنت 3g یا 4g ندارد و با سرعت کم اینترنت در روستا نمی شود وارد سایت اموزش مجازی دانشگاه شد.

هر چه سعی کردم استادم را توجیه کنم؛ نشد که نشد و به دلیل غیبت در کلاس های مجازی دانشگاه 10 نمره عملی من را ندادند و من نتوانستم واحدهایم را پاس کنم.

این ترم هم همین مشکلات را دارم و نمی توانم در کلاس های مجازی دانشگاه شرکت کنم چون روستای من محروم از اینترنت پرسرعت است.

این فقط مشکل من نیست، مشکل همه دانشجویان و دانش آموزان روستای من است که نمی توانند در کلاس های مجازی دانشگاه و در برنامه شاد شرکت کنند.

همه خوشحال هستند که کلاس های دانشگاه ها و مدارس غیرحضوری از طریق اینترنت برگزار می شود و خیلی راحت شده است، هزینه ایاب و ذهاب رفت و امد به دانشگاه کم شده است؛ ولی من ناراحتم چون نمی توانم به دلیل نبود زیرساخت اینترنتی، در کلاس ها شرکت کنم .

از استادان دانشگاه ها در خواست و خواهش دارم مشکلات دانشجویانی که شبیه مشکل من را دارند درک کنند؛ دانشجوی روستایی و محروم از اینترنت پرسرعت را درک کنند.

آرزو دارم هرچه زودتر بیماری منحوس کرونا از بین برود تا دانشگاه ها و مدارس به حالت عادی خود باز گردند تا دانشجویان و دانش آموزان به صورت حضوری از آموزش بهره ببرند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.