1403-06-24 07:31
189
0
91378
نماینده تعاونی برتر در حوزه تولیدات لبنی گلستان:

تعاونی نبودیم موفق نمی‌شدیم

نماینده مجموعه زنجیره تولید لبنی آشوراده گفت: امروز مجموعه آشوراده نخستین زنجیره تولید شیر در شمال کشور به شمار می‌رود و اگر ما تعاونی نبودیم به این موفقیت دست پیدا نمی‌کردیم.

 فرشاد بشارتی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: تعاونی آشوراده از سال ۷۳ با همت پدر و یک مرغداری گوشتی شکل گرفت و پس از آن در سال ۸۳ با ایجاد یک خوراک دام و طیور و قرارگاه بشارت آشوراده توسعه یافت.

بشارتی بیان کرد: در حال حاضر سه مجموعه تعاونی در سطح استان داریم و چندین مجموعه دیگر نیز در قالب مجموعه تولید است.

نماینده مجموعه زنجیره تولید لبنی آشوراده ادامه داد: یکی از موفقیت ما در تعاونی‌ها این است که در کنار هم باشیم و تفکرات را در کنار هم بگذاریم و همه به این مسئله بیندیشیم که تفکرات ما یکی است.

وی افزود: نگاه ما اگر این باشد هدف ما یکی است قطعاً در تعاونی با همکار خواهیم آمد.

نماینده مجموعه زنجیره تولید لبنی آشوراده ابراز داشت: لبنیات ما پنیر سفید پنیر بلغاری و پنیر لاکتیک، ماست و دوغ، روغن و شیرخشک و پودر آب‌پنیر محصولاتی است که تولید می‌کنیم که در بسته‌بندی متفاوت تولید می‌شود.

بشارتی یادآور شد: تعاونی به نظر من جا بیفتد و اساسنامه شرکت‌ تعاونی اجرا شود قطعاً به توسعه تعاون کمک می‌شود یکی از مشکلات ما این است که اساسنامه تعاونی‌ها به‌خوبی به اجرا در نمی‌اید و قطعاً می‌تواند در یک بستر قانونی کارهای بزرگی را انجام دهیم.

وی افزود: با وجود اینکه یک مجموعه خانوادگی هستیم؛ ولی اگر تعاونی نبودیم قطعاً نمی‌توانستیم کارهای بزرگ و این زنجیره را به وجود بیاوریم و این تعاونی به این میزان موفقیت برسد.

نماینده مجموعه زنجیره تولید لبنی آشوراده تأکید کرد: تعاون می‌تواند نقاط ضعف و قوت را پوشش بدهد و با در کنار هم بودن به اهداف خود برسیم و همه انسان‌ها استعداد یکسانی ندارند و در تعاونی‌ها می‌توانیم از استعدادهای مختلف بهره ببریم.

بشارتی ابراز داشت: در حال حاضر چیزی حدود ۱۷ هزار تن در سال محصولات لبنی تولید می‌کنیم و کارخانه شیرخشک ما نیز ۵ هزار تن در سال تولید دارد.

وی گفت: مجموعه آشوراده نخستین زنجیره تولید شیر در شمال کشور به شمار می‌رود.

انتهای خبر/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.