1403-06-21 01:38
91
0
91356
فرمانده نیروی زمینی ارتش از تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان:

۴ هزار مسکن در گرگان ساخته شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش از تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان گفت: این افتخار را داریم که توانستیم در مدت کوتاهی ۶۰ واحد در ساری و یک هزار و ۳۰ واحد در بهشهر و ۴ هزار واحد خود مالکی در گرگان را اجرا کنیم.

 به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ کیومرث حیدری عصر امروز در آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر استان گلستان اظهار کرد: تعاونی به معنی همکاری و مساعدت و دست‌گیری از نیازمندان است و باید به توسعه فرهنگ تعاون کمک کنیم.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش از تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان ادامه داد: بشر از آغاز برای برخورد با هر خطری نیازمند تعاونی بوده و حتی در جنگ‌های قبیله‌ای نیازمند این تعاونی‌ها بوده است.

 حیدری یادآور شد: یکی از مهم‌ترین ویژگی تعاونی‌ها کمک به مردم به‌ویژه قشری که بیشتر نیاز به کمک و مساعدت دارد در نظر گرفته شده و شرکت‌های تعاونی بر این اصل ذیل نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت می‌کند.

 وی افزود: تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان این افتخار را داشتیم که تعاونی مسکن ما جزو تعاونی‌های برتر استان باشد، ما این افتخار را داریم که توانستیم در مدت کوتاهی ۶۰ واحد در ساری و یک هزار و ۳۰ واحد در بهشهر و ۴ هزار واحد خود مالکی در گرگان را اجرا کنیم.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.