1403-05-31 09:30
142
0
91118
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان عنوان کرد:

کمک ۱۰۰ میلیارد تومان خیران به سلامت گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: سرجمع در سه سال گذشته یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای حوزه سلامت هزینه شده و ۱۰۰ میلیارد تومان آن توسط خیران هزینه شده است و مرکز سلامت خانه بهداشت مراوه‌تپه با این حمایت‌ها راه‌اندازی شده است.

 به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سعید گل‌فیروزی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: باتوجه‌به اهمیت پیشگیری و اولویت آن نسبت به درمان ده‌ها مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت را در دستور کار قرار دادیم و در هفته دولت نیز دو مرکز جامع سلامت و سه خانه بهداشت را افتتاح خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: نسب و راه‌اندازی سه ام‌آرآی دولتی را در سه سال گذشته در گنبدکاووس، گرگان و علی‌آبادکتول راه‌اندازی کردیم و باتوجه‌به اهمیت آموزش نخستین مرکز آزمون الکترونیک با ظرفیت ۲۰۰ نفر را در دستور کار قرار دادیم که فاز نخست آن به بهره‌برداری رسیده است.

گل‌فیروزی بیان کرد: دستگاه ترموتراپی گرگان نیز راه‌اندازی شده و در مرکز صیاد شیرازی باتوجه‌به اینکه مرکز فوق‌تخصصی دستگاه اندوسونوگرافی راه‌اندازی کردیم و همچنین در بیمارستان طالقانی گرگان نیز برای درمان کودکان این دستگاه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای نخستین‌بار در تاریخ دانشگاه مرکز نازایی سطح دو را در گرگان و گنبدکاووس راه‌اندازی کردیم و در بیمارستان صیاد شیرازی با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان مرکز نازایی سطح سه را تجهیز کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: در حوزه درمان نازایی نیز با تسهیلات از این افراد حمایت می‌کنیم و در بحث تجهیزات آمبولانس‌های استان تجهیز شده است.

گل‌فیروزی بیان کرد: سرجمع در سه سال گذشته یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای حوزه سلامت هزینه شده و ۱۰۰ میلیارد تومان آن توسط خیران هزینه شده است و مرکز سلامت خانه بهداشت مراوه‌تپه با این حمایت‌ها راه‌اندازی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ابراز داشت: مرکز غربالگری سرطان در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) با همکاری خیران و دانشگاه راه‌اندازی خواهیم داشت و همچنین در گنبدکاووس بخش اعصاب و روان نیز راه‌اندازی می‌شود.

گل‌فیروزی افزود: ۱۳ پروژه با اعتبار با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.