1393-12-27 03:36
2043
2
12062
در کمیسیون عمران شورای شهر گرگان مطرح شد؛

فدوی : نهضت تقاطع غیر همسطح در گرگان انجام شده است / جرجانی : مردم گرگان از شرکت البرز کومه خاطره خوشی ندارند

رئیس کمیسیون نظارت و رسیدگی به شکایات شورای شهر گرگان گفت: نهضت تقاطع غیر همسطح و زیرگذرسازی در گرگان تعریف شده است.

به گزارش گلستان ما، مهران فدوی رئیس کمیسیون نظارت و رسیدگی به شکایات شورای شهرگرگان ضمن تبریک پایان پروژه زیرگذر میدان معلم ، اظهارکرد: نهضت تقاطع غیرهم سطح و زیرگذرسازی در گرگان تعریف شده است و نیروهای شهرداری و شهردار تلاش زیادی را در جهت آن انجام داده اند.

وی در ادامه با اشاره به شرکت البرزکومه که برنده مناقصه پروژه گلشهر شده است ، گفت: این شرکت باید به نوعی فعالیت کند که احداث پروژه گلشهر مشکلی را مردم گرگان نداشته باشند و اینکه مجموعه شهرداری پاکت این پروژه را رد نکرده است نشان می دهد که شهرداری می تواند این شرکت را مدیریت کند.

فدوی با بیان اینکه در پروژه گلشهر قرار است هزینه های میلیاردی انجام شود، افزود: با توجه به قرار داشتن این پروژه در محور ناهارخوران گرگان و وجود 30 درصد از بازارها در این منطقه در این بخش شهر تردد زیادی داریم و حتما باید جوانب ترافیکی این پروژه رعایت شود.

وی تاکید کرد: شهرداری باید مدیریت قوی در اجرای این پروژه داشته باشد تا معضل ترافیکی را نداشته باشد چون این محور یک محور توریستی و اقتصادی و ... است.

مردم از البرز کومه خاطره خوشی ندارند

محمد ابراهیم جرجانی رئیس کمیسیون خدمات شهری با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر از شرکت البرزکومه خاطره خوشی را ندارند به علت تاخیر در اجرای پروژه میدان قندهاری گرگان گفت : اگر امکانات شهرداری در اجرای این پروژه بسیج نمی شد قطعا باز هم این پروژه تاخیر بیشتری را داشت.

وی ادامه داد: چه تضمینی وجود دارد که باز هم این پروژه با تاخیر اجرا نشود و به نظر من نباید عجله در اجرای این پروژه داشته باشیم.

جرجانی با اشاره به اینکه این مسیر یکی از نقاط حساس و پرترافیک گرگان است ، تصریح کرد : برای انتخاب بهتر و تصمیم گیری درست تر می توانیم ابتدا به جای این پروژه روگذر بهارستان به شهریار را کلنگ زنی کنیم و به علت تعجیل اشتباهی رخ ندهد.

در همین خصوص پزشکپور عضو دیگر شورای شهر گرگان با اشاره به اینکه عملکرد پیمانکار در پروژه میدان قندهاری رضایت بخش نبوده است، گفت: آیا نمی شد در این پروژه راهکاری برای استفاده از پیمانکار بومی که امتحان خود را پس داده است پیدا می شد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در رد و یا انتخاب پیمانکاران مختار است ، تصریح کرد: به نظر من شهرداری به صورت نمادین کلنگ را در این روز بزند ولی پیمانکار را بعدا انتخاب کند تا پروژه را اجرا نماید.

پزشکپور در ادامه با تاکیدکرد : به نظر من بهتر است پروژه به جای فاز بندی به صورت همزمان اجرایی شود تا عملکرد بهتری داشته باشد چون فکر می کنم اگر این پروژه فقط به صورت زیرگذر اجرا شود با مشکل روبرو خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سشسش

فدوی تا دیروز مخالف شهردار بود که چی شد رنگ عوض کرد ؟

0
0
پاسخ
1393-12-27 11:30
ح ح

اینا دیدن زورشون نمیرسه رنگ عوض کردن.تازه کجاشو دیدی هر چه به انتخابات دوربعدی نزدیک تربشه بدترهم میشه.بخصوص رنگ ج.همش ساز مخالف میزنه

0
0
پاسخ
1393-12-28 17:53

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.