1393-11-26 07:32
1374
0
10541
مدیر کل شهری و شورای استانداری گلستان خبر داد:

اختصاص بودجه 650 میلیاردی به شهرداری‌های گلستان

مدیر کل شهری و شورای استانداری گلستان گفت: ‌از ابتدای امسال تاکنون 650 میلیارد ریال به شهرداری‌های استان گلستان اختصاص داده است.

به گزارش گلستان ما، عبدالرضا چراغعلی در نشست شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران استان گلستان اظهار داشت: امسال دولت 650 میلیارد ریال به شهرداری‌های استان گلستان اختصاص داده که این میزان تا پایان سال 40 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: این افزایش اعتبار بیش از تعهدات دولت است اما شهرداری‌ها با مشکلات زیادی مواجه هستند که امیدواریم این حمایت‌ها بتواند بخشی از مشکلات آن‌ها را در توسعه شهرها حل کند.

مدیرکل شهری و شورای استانداری گلستان تصریح کرد: هم‌اکنون 500 عضو شورای محلات در استان گلستان مشغول فعالیت و همکاری با شوراهای اسلامی شهرها هستند که اقدامی بی‌نظیر است.

استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: شوراهای روستایی باید به دنبال ایجاد درآمدهای پایدار در روستای خود باشند تا بتوانند به روند توسعه و آبادانی کمک کنند.

حسن صادقلو با تاکید بر لزوم شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرها اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر باید برای شهرها افقی تعریف و فعالیت‌های خود را براساس آن برنامه‌ریزی کنند.

وی تصریح کرد: سالانه 18 میلیون مسافر از گلستان عبور می‌کنند که اسکانی در این استان ندارند و گاهی با انجام کارهای ساده مانند کاشت درخت در مسیر حرکت مسافران، می‌توان زمینه جذب و ماندگاری بیشتر گردشگران را در استان گلستان فراهم ساخت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.