1398-10-02 15:39
3020
2
66730
به قلم علی منصوری رضی ؛

تمکین به خرد جمعی پاشنه آشیل اصولگرایان / تشریح شش دلیل شکست های گذشته

مدیر مسئول هفته نامه گلستان مهر نوشت : آنچه شرایط مطلوب را برای موفقیت اصولگرایان در انتخابات پیش رو دشوار خواهد کرد عدم تمکین به خرد جمعی است .

به گزارش گلستان ما ؛ علی منصوری رضی روزنامه نگار و فعال سیاسی اجتماعی اصولگرا و مدیر مسئول هفته نامه گلستان مهر طی مطلبی نوشت : حقیقت انکار ناپذیر رفتار سیاسی جریان فکری اصولگرایان از بدو انقلاب ودر تمام مراحل تصمیم گیری سیاسی در سطح کلان وبه تبع آن در منطقه بنا به شهادت تاریخ انقلاب با مواضع امام (ره ) و رهبری همسو بوده است.

 جریان فکری اصولگرایان هرگز از بنی صدر حمایت نکردند ، درانتخابات اول مجلس از جریان وابسته به نفاق فکری حمایت نکرده و رای به آنان نداد ودر انتخابات خبرگان مرحله اول همگام با لیست ابوذر ورداسبی وجبهه نفاق نبود و در مراحل مختلف انتخاباتی اعم از ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی به افرادی رای نداد که باعث پشیمانی و ندامت از آنان باشد .

آخرین حضور شانزده میلیونی جریان فکری اصولگرایان به رئیسی  نشانه از بصیرت فکری واعتقاد راسخ به خط وفکر و اندیشه امام راحل ومقام معظم رهبری داشته و دارد .

اما راهبرد توفیق در این مقطع ؛ مستلزم آسیب شناسی انتخابات گذشته دارد .

علل شکست اصولگرایان در گذشته چه بود؟

1- وجود نامزدهای متعدد درعرصه انتخابات  بدون ارزیابی درست از ساختارهای انتخاباتی تا حصول نتیجه مثبت آن

2- گول خوردن بعضی از نامزدهای جریان اصولگرایی از شیطنت بعضی از دوستان سیاسی جناح رقیب ؛

این دوستان به سراغ افراد  ساده لوح ومدعی می روند و با گفتن جملات کلیشه ای (جایگاه فعلی که دارید اصلا در شان شما نیست) ،(مگر شما از فلانی که نماینده بود چه چیزی کمتر دارید) (همیشه که نباید فلانی باشد ) و.....آنها را تحریک وتشویق به حضور در انتخابات می کنند.

3- تفرقه انداختن در بین اصولگرایان و به اصطلاح ماهی از آب گل آلود گرفتن، با تئوری شخصیت پردازی ،کمک هزینه تبلیغاتی ، و از همه مهمتر گماردن بعضی از نیروها شاخص وابسته به طیف خود؛ بگونه ای که امر بر نامزد اصولگرا مشتبه شده ودر پایان جدا سازی سیاسی نیروهایی که سه الی چهار دهه در خط امام ورهبری بوده اند که نمونه های فراوان کشوری واستانی وشهرستانی وجود دارد.

برای موسوی یک نفر برای مرحوم هاشمی رفسنجانی نفر دیگر و برای ناطق وآقای قالیباف در استان نفرهای دیگری و در انتخابات مجلس در استان  و گرگان نیز هم ستادی خوش چهره .....

4- پذیرفتن تحلیل های غلط ار سوی دوستان نفوذی و بعضا دوستان دنیا دوست که حاضر نیستند واقعیت ها را برای کاندیدا بازگو کنند.

5- بزرگترین خطر که در کمین همگان است و آن خود پرستی است، که باید به خدا پناه برد.

6- اما آنچه شرایط مطلوب  را دشوار خواهد کرد عدم تمکین به خرد جمعی است .

دوستان انقلابی باید برای رسیدن به یک مجلس کارآمد در تراز انقلاب اسلامی علاوه بر خود گذشتگی انقلابی مقدم داشتن نیروهای مقبول ازهر قومیتی که باشد نسبت به خود ؛ تمسک به کلمه طیبه واعتصموا به حبل ا... را برای رضای حق نصب العین قرار دهند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.