1403-03-03 12:06
356
0
90121
نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

رئیسی شخصیتی ممتاز و بی‌ادعا بود

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: رئیس‌جمهوری را از دست دادیم که شخصیتی ممتاز، خدوم، صادق، پرتلاش، بی‌ادعا و حلال مشکلات بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در مراسم گرامیداشت رئیس‌جمهور شهید عزیز در مصلای وحدت گرگان اظهار کرد: مصیبت بسیار سخت و غم‌انگیزی برای ملت ایران اتفاق افتاد، مصیبتی که کل منطقه خاورمیانه و کشورهای همسایه را غمگین و محزون کرد.
وی افزود: رئیس‌جمهوری را از دست دادیم که شخصیت ممتاز، خدوم، صادق، پرتلاش، بی‌ادعا و حلال مشکلات بود.
نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان بیان کرد: از دست دادن چنین شخصیتی برای ملت ایران سخت است، وزیر امور خارجه نیز انسان توانمندی بود، فعالیت‌های چشمگیری در سطح جهان و منطقه انجام می‌داد وجود موثری داشت، امام جمعه تبریز نیز بسیار محبوب مردم آن سامان بود، استانداری که به تازگی مشغول فعالیت شده بود نیز بسیار فعال بود همه همراهان این هیئت برجسته بودند واقعاً مصیبت سخت و دردناکی است.
نورمفیدی بیان کرد: گره‌هایی در برخی کارها وجود داشت ۱۶ سال و شاید هم بیشتر این گره‌ها بسته بود و باز نمی‌شد در سفر اول رئیس‌جمهور این گره‌ها تقریبا گشوده شد و در سفر دوم پیگیری شد این نه فقط در سفر به گلستان بلکه در تمامی سفرهای استانی رئیس‌جمهور این مبنای عملکرد بود حتی خودشان گفتند برای حل مشکل نه یک بار بلکه چند بار به استانی هم سفر می‌کنم.
وی گفت: همه دیدیم که مردم از همه اقشار حتی آنهایی که از نظر مسائل سیاسی در جبهه دیگری بودند آنها هم به بزرگی این مصیبت اعتراف داشتند و برای همه غم‌انگیز بود این غم برای ملت ما به زودی از بین نخواهد رفت.
نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان توضیح داد: چهره ملت ایران و منطقه اشک آلود و محزون است اما چه باید کرد در چنین مصائبی که برای ما پیش می‌آید باید دست به دامن قرآن شویم قرآن در همه احوال و شئون برای ما راهگشاست بعد از آن نیز بیانات بزرگان دین برایمان راهگشاست.
نورمفیدی افزود: نباید بهراسیم و ناامید باشیم چراکه خدا فرمود بعد از هر سختی آسانی است همیشه باید دلمان به سمت خدا باشد.
وی گفت: در دو سال قبل خواستند که مردم را در مقابل دولت قرار دهند، ایجاد شکاف کنند
اما دیروز در میدان عمل همه جواب گرفتند و خبرنگاران خارجی هم اعتراف کردند که مردم با انقلاب اسلامی رابطه عمیق قلبی دارند.

وی افزود: جمعیت میلیونی در تبریز، قم، تهران، خراسان جنوبی و مشهد مقدس واقعیتی است که نشان می‌دهد مردم از نظام اسلامی جدا نشدند.
نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه نشان داد همه چه آنانکه مقید بودند یا نبودند از حادثه تلخی که رقم خورد ناراحت بودند.
نورمفیدی بیان کرد: مجالسی که در محافل مختلف در شهرها و روستاها برگزار می‌شود تمام اقوام شیعه و سنی، همه و همه به مقام رئیس‌جمهور ادای احترام کردند و به دشمنان ثابت کردند که دچار خطای محاسباتی شده است.
وی تصریح کرد: دشمنان نتوانستند ایران را منزوی کنند بلکه انقلاب اسلامی قویتر و تقویت شده است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.