1400-02-20 09:50
1383
0
74535

از تبلیغات زودهنگام کاندیداهای کلاله تا وعده ها و ژست های انتخاباتی عجیب+ تصاویر و فیلم

تبلیغات زود هنگام برخی کاندیداها با شعارهای غیر قابل تحقق را می توان از یک سو شور انتخاباتی و از سوی دیگر طمع و ولع به جایگاه عنوان کرد.

به گزارش گلستان ما؛ با بررسی صفحات و پیج های فضای مجازی در شهرستان های استان گلستان با تبلیغات زودهنگام برخی از کاندیداهای داوطلب عضویت در شوراهای شهر روبرو می شویم که در برخی از موارد شاهد شعارهایی هستیم که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا، عملیاتی.

از این میان، در شهر کلاله نیز ، همچون دیگر شهر های استان گلستان شاهد تبلیغات زود هنگام یا با تعابیر دیگر شور انتخاباتی و یا طمع و ولع جایگاه هستیم که برخی از کاندیداهای شورای شهر بدون در نظر گرفتن حق دیگران که به قانون احترام می گذارند؛ از فضای مجازی برای تبلیغ خود استفاده می کنند(امکان دارد اعلام بی اطلاعی از این موضوع کنند؛ اما چگونه پوسترهای تبلیغاتی انها در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است؟).

در این میان، برخی با تهیه کلیپهایی که بیشتر جنبه مدل لباس دارد، برخی با شعار های اقتصادی و جوان گرایی، برخی با شعار اینکه ادعاهای انها عملیاتی خواهد شد و چهار سال آینده مردم به آنها افتخار خواهند کرد، برخی به بهانه آشنایی مردم با قوانین شورا و شهرداری و با تاکید بر اعتماد به تجربه و برخی... به میدان آمدند تا مردم به شعارهایی که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد؛ اعتماد کنند و این در حالی است که هیچ کدام از این ادعاها با ورود انها به شورا محقق نخواهد شد؛ چرا که شورا متشکل از ۵ نفر با علایق، ایده ها و نظریه های مختلف است که تا امضای تک تک انها زیر مصوبه شورا نباشد؛ هیچ یک از این شعارهای این کاندیداها به مرحله عملیاتی نخواهد رسید.

همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که شورای شهر و شهرداری کلاله طی سال های گذشته با آسیب های جدی روبرو بود؛ سو استفاده هایی که از بیت المال شد و شورا تا دقایق اخر سکوت کرد، تجهیزاتی که خریداری و عدم مدیریت باعث به سرقت رفتن انها شد، از فضای سبزی که تبدیل به ویرانه شد، از عدم تاب آوری پیمانکاران در این شهر، از عدم تبعیت شهردار از مصوبات شورا و دیگر مواردی که می توان به بیشمار از انها اشاره کرد.

چنین اتفاقاتی نشان داد که شورای شهر نیازمند افرادی متخصص در حوزه های مورد نیاز شورا و شهرداری دارد تا به واسطه این تخصص، مشکلات شهری مرتفع شود.

اینکه مسافری وارد شهر کلاله شود و حتی یک سرویس بهداشتی تمیز و قابل اعتماد در شهر کلاله وجود نداشته باشد؛ جز تاسف برای مسئولین این شهر در پی نخواهد داشت و چنین مواردی می تواند آسیب جدی به صنعت گردشگری این شهرستان که از هر لحاظ مورد کم لطفی قرار گرفته است؛ وارد کند.

پس کاندیداهای شورای شهر کلاله به جای طمع به جایگاه شورا و شعارهای غیر قابل تحقق، بهتر است عرصه را برای افراد متخصص و خدمتگزار خالی کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.