1399-11-26 17:46
1652
0
73212
نماینده شرق گلستان در تذکر به وزیر راه و شهرسازی:

طرح ایمن‌سازی دوراهی کلاله، مشکل این گذرگاه مهم و استراتژیک را حل نکرده است

نماینده شرق گلستان: طرحی که به نام ایمن سازی دوراهی کلاله در دست اجرا است مشکل این گذرگاه مهم و استراتژیک که برسر راه مسافران و زائران بارگاه حضرت امام رضا (ع) قرار دارد و از این عزیزان قربانی می گیرد، را حل نمی کند.

به گزارش گلستان ما، رضا آریان پور صبح امروز در نطق میان دستور خطاب به وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: آقای اسلامی حدود 6 ماه قبل نسبت به اوضاع جاده دوراهی کلاله هشدار دادم و همان موقع اعلام کردم طرحی که به نام ایمن سازی دوراهی کلاله در دست اجرا است مشکل این گذرگاه مهم و استراتژیک که برسر راه مسافران و زائران بارگاه حضرت امام رضا (ع) قرار دارد و از این عزیزان قربانی می گیرد، را حل نمی کند.

وی افزود: چرا مهندسان راه و شهرسازی دژ مستحکمی از بلوک های نیوجرسی در مهمترین ورودی شهرستان های کلاله و مراوه تپه ایجاد کرده اند و مردم مجبور هستند برای ورود به مسیر این شهرستان ها حداقل 8 کیلومتر مسیر را به سمت مشهد بروند.

نماینده شرق گلستان گفت: من مهندس نیستم اما به عنوان نماینده مردم شهرستان های کلاله و مراوه تپه پیام آنها را به مسئولان می رسانم ،آیا نمی شد با احداث یک میدان بزرگ و یا یک تقاطع غیر هم سطح این مشکل را حل کرد؟

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.