1396-01-03 20:22
1347
0
36940
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان:

از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران برای برگزاری انتخابات پرشور استفاده شود

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: از ظرفیت همه رسانه ها و خبرنگاران در راستای اطلاع رسانی اقداماتی که نظام و دولت برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری استفاده شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با حضور در ستاد انتخابات شهرستان رامیان از روند ثبت نام نامزدهای انتخابات دور پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در این ستاد بازدید کرد.

وی دراین بازدید ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه اعضای ستاد انتخابات در فرمانداری شهرستان رامیان اظهار کرد: باید از ظرفیت ائمه جمعه برای تشویق و ترغیب مردم هم به جهت ثبت نام در انتخابات و هم به جهت حضور پرشور و حداکثری در پای صندوقهای رای استفاده کرد و نیز بر اصل بی طرفی  و قانون دانی و قانون خوانی و تکریم کاندیداها اشاره کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان بیان کرد: ما از ظرفیت همه رسانه ها و خبرنگاران استفاده می کنیم  زیرا در راستای اطلاع رسانی اقداماتی که نظام و دولت برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری می کند و رسانه ها، خبرنگاران واسطه بین دولت و مردم برای اطلاع رسانی صحیح و به موقع هستند.

در ادامه جواد صادقلو فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان رامیان در گزارشی از روند اجرایی ستاد انتخابات شهرستان تصریح کرد: تا پایان روز سوم ثبت نام ازداوطلبین انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در مجموع 120 نامزد در حوزه انتخابیه شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد 10 نفر در شهر رامیان، 5 نفر در شهر خان ببین، 10 نفر در شهر دلند و 8 نفر در شهر تاتارعلیا و در مجموع 33 نفردر شهرهای تابعه شهرستان ثبت نام کردند.

وی با اشاره به تفکیک حوزه های انتخابیه روستایی خاطرمشان کرد: در حوزه روستاهای بخش مرکزی تعداد 51 نفر (49 نفر مرد و دونفر زن) و در حوزه روستاهای بخش فندرسک تعداد 36 نفر (34 نفر مرد و 2 نفر زن ) موفق به ثبت نام شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.