1396-01-27 10:13
1102
0
37881
فرماندار شهرستان گمیشان:

6 داوطلب انتخابات شوراها در گمیشان انصراف داده‎اند/رشد 157 درصدی حضور بانوان گمیشانی در انتخابات شوراها

فرماندار شهرستان گمیشان گفت: از 257 داوطلب انتخابات شوراها در گمیشان، تاکنون یک نفر از گمیشه‎تپه، یک نفر از بخش مرکزی و چهار نفر از بخش گلدشت انصراف دادند که در مجموع 6 داوطلب انتخابات شوراها در گمیشان انصراف داده‎اند.

به گزارش گلستان ما، امیرشیر توماج در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان، اظهار کرد: در مجموع 257 نفر برای انتخابات شوراها در شهرستان گمیشان ثبت‎نام کردند.

وی با بیان اینکه از میان ثبت‎نام‎کنندگان شوراها 50 نفر داوطلب شورای اسلامی شهر هستند، گفت: از این تعداد 30 نفر مربوط به گمیش‎تپه و 20 نفر مربوط به سیمین‎شهر است.

فرماندار شهرستان گمیشان اضافه کرد: از میان داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر یک نفر از گمیشه‎تپه انصراف داده که تعداد به 29 نفر رسیده است.

*رد صلاحیت 6 داوطلب بخش گلدشت به دلیل کسری مدارک

توماج با اشاره به تعداد ثبت‎نام کنندگان در انتخابات شورای اسلامی روستا، یادآور شد: در بخش مرکزی 91 نفر ثبت‎نام کردند که از این تعداد یک نفر انصراف داده است، همچنین 116 نفر برای بخش گلدشت ثبت‎نام کردند که از این تعداد چهار نفر انصراف دادند و 6 نفر نیز به دلیل کسری مدارک از انتخابات شورای اسلامی روستا رد صلاحیت شده‎اند.

وی با بیان اینکه 246 نفر از داوطلبان شوراها در شهرستان گمیشان مرد و 11 نفر از بانوان هستند، خاطرنشان کرد: حضور بانوان در انتخابات شوراها در شهرستان گمیشان رشد 157 درصدی داشته است.

فرماندار شهرستان گمیشان بیشترین رده سنی داوطلبان شوراها را 36 تا 40 سال دانست و اضافه کرد: از داوطلبان انتخابات شوراها در گمیشان 62 نفر از آنها سابقه عضویت در شورای شهر و روستا را داشته‎اند.

توماج بیان کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها در شهرستان گمیشان به ترتیب 62 و 61 صندوق اخذ رأی پیشنهاد شده است.

گفتنی است؛ پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت‎ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.