1403-06-23 06:32
109
0
91372
یادداشت؛

تمنای خسی از آینه پنهان

علی منصوری کارشناس رسانه یادداشتی با عنوان تمنای خسی از آینه پنهان را به مناسبت آغاز سالروز امامت امام زمان (عج) به رشته تحریر درآورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، مولای من ای گل سرسبد و مصداق حقیقی فرج، انتظار ظهورت دستمایه روشنی قلب‌های خسته‌مان است تا با اشک‌های دیده؛ صیقل جان بی‌رمقمان شود به امید آنکه در دریای مهر و عطوفت ولایت جای گیریم.

لاله‌ای را نتوان یافت درین سبز چمن، که دلش سوخته آتش رخسار تو نیست. آقای من، یقین دارم اگر عشــق‌مان حقیقی باشد! ایمــان‌مان فریادگر یار خواهد گشت و شرایط ظهـــــــور را فراهم خواهد نمود.

ای مولای من؛ با خجلت و شرمساری باید اقرار کنم؛ وقتی که نمی‌دانم منتظرت مانده‌ام یا فقط خودم را به انتظار زده‌ام! چه بگویم تا تسلی دل بیقرارم گردد.

ای ذخیره الهی دعای‌مان فرما تا حیات و ممات‌مان در پرتو نور ولایت قرار گیرد. کاش در نافله‌ات نام مرا هم ببری که دعای تو کجا، عبد گنه‌کار کجا‌ ای آقا و مولای ما؛ بر این باوریم که لَوْلا الْحُجَّهُ لَسَاخَتِ الارْضُ بِاَهْلِهَا وَ بِیُمْنِهِ رُزِقَ الْوَری وَ بِوُجوُدِهِ ثَبَتَتِ الْأَرْضُ وَ السَّمَاء، یا بقیه‌الله، ای روح عالم امکان؛ ای شیرازه جان جهان؛ به وجود مقدس شما است که «ثَبَتَتِ الْأَرْضُ وَ السَّمَاء است».

ای سراج منیر و شمس جهان خلقت، به وجود شما «یملأ اللَّه به الأرض قسطا و عدلا کما ملئت ظلما و جورا» ای ریشه در حدیث کسا و کوثر و رسالت انبیاء؛ ای خورشید فروزان؛ راه بنما که حیران و سرگشته نگردیم؛ ای جان جهان نما، ای معنای انتظارالفرج افضل الاعمال ما، ای مهربان‌تر از پدر و مادر، جان‌ها به سرآمد، باز آی، متی ترانا و نراک؛ ای محیی معالم دین، بر جان‌های خسته ما باران رحمت ببار، تا تن خشکیده مان جانی تازه گرفته و لایق دیدار گردد.

ای تجلی‌گاه عشق و ای آخرین بازمانده کاروان نور و ای هادی سُبُل؛ درقنوتم دعای فرج می‌خوانم تا در دالان کوچه‌های غربت، به بیراهه ره نپیمایم.

هر روز که چراغ دلم را با دعای زیارت یا بن الحسن روشن می‌کنم و صبح جمعه را با دعای عهد تزیین جان می‌دارم، بدین آرزو که شاید لایق یک توجه و نگاه نگار گردم، که توجه یار بسان بارانی است که چمن پژمرده دلان را احیا و درد فراق را مداوا می‌کند.

مولای من، بی تو دفتر دل به سرآمده! بیا! بیا ! ليْتَ شِعْرِي أَيْنَ اسْتَقَرَّتْ بِكَ النَّوىٰ؟ ای کاش می‌دانستم کجایی «اي نسيم سحر آرامگه يار کجاست»؟ ای فریادرس مظلومان، ابدان کودکان و مادران قربانی شده در قربانگاه فراعنه تداعی‌کننده بِأَيِّ ذَنۢب قُتِلَتۡ را باردیگر معنا می‌کند «به چه جرم و گناه كشته شدند؟!» ای مولای ما؛ فرزندان‌مان را نیز به مسلخ فرهنگ غرب می‌برند تا قلب پاک جوانان را بی‌صدا ذبح کنند.

امروز دسیسه‌های شیطان سخت و سنگین است او با هزاران ابزار پیچیده به جنگ اسلام و سنت رسول خدا (ص) و اهل‌بیت رسول خدا برخاسته و با اغواگری، هویت نسل جوان مسلمان را به بازی گرفته‌اند.

ای، سَفِينَةِ النَّجَاةِ، وَعَلَمِ الْهُدَىٰ، وَنُورِ أَبْصارِ الْوَرَىٰ؛ ای کشتی نجات و پرچم هدایت بشریت؛ در عصر جاهلیت مدرن بشریت در چند پره لیبرالیسم در حال خرد شدن است.

مولای ما انتظار فرج داریم و در کنار دروازه دل، با شاخه گل نرگس بـه انتظار نشسته‌ایم تا از کنار مکه بـه مدینة المهدی دل‌هایمان پا بگذاری و با انفاس قدسیه خویش امت اسلام را حیات محمدی بخشی. ای آقای ما، هر آدینه منتظریم تا از افق صبح صادق منتقم خون شهداء ظهور کند تا قلوب منتظران به جمال فرزند فاطمه (س) روشن گردد.

ای آقای ما، دست نیازمان را به پیشگاه رب ودود برمی‌داریم؛ آمین‌اش تمنای دل سوخته ما فرج است. الهی با فرج امام زمان، گشایشی فرما تا درماندگان و در راه ماندگان را مایه حرکت از خویشتن خویش به خدای فرج باشد. الهی انتظار فرج چراغ امید‌مان به آیندۀ روشن در تحقّق ارزش‌ها است بار الها کمک مان فرما تا گرفتار دسیسه‌های شیطان نگردیم، کمک‌مان فرما تا پایبند بر عهدمان با شهدا و ملتزم امر ولایت باقی بمانیم. آمین

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.