1393-11-26 17:33
2054
0
10542

گلشیفته فراهانی در «بهشت» جایی ندارد ! + عکس

بیش از یک ماه است که گروه تولید این فیلم در آرامش کامل در حال فیلمبرداری هستند و به نظر می‎رسد انتشار چنین اخباری در راستای دشمنی با شخص یا اشخاص خاصی بوده است.

به گزارش گلستان ما،  "علی عطشانی" کارگردان سینما، حضور "گلشیفته فراهانی" در فیلم جدیدش با نام «پارادایس» را تکذیب کرد.

عطشانی اخبار منتشر شده مبنی بر حضور این بازیگر نقش‎های غیراخلاقی در فیلم جدید خود را تکذیب کرد و گفت: متاسفانه مدتی است شایعاتی در مورد حضور گلشیفته فراهانی در فیلم پارادایس به وجود آمده که من این مسأله را تکذیب کرده و طرح چنین خبرهایی را یک "بی اخلاقی" می‎دانم.

وی تأکید کرد: بیش از یک ماه است که گروه تولید این فیلم در آرامش کامل در حال فیلمبرداری هستند و به نظر می‎رسد انتشار چنین اخباری در راستای دشمنی با شخص یا اشخاص خاصی بوده است.

عطشانی با اشاره به اینکه نیمی از فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است، بیان کرد: فیلمبرداری پارادایس 20 روز پیش در شهر برلین آلمان آغاز شده و با فیلمبرداری سکانس‎های فرودگاه به نیمه رسیده است. پس از شهر برلین، سکانس‎هایی از فیلم در فرانکفورت و پاریس تا 20 روز دیگر فیلمبرداری می‎شود.

مهران رجبی و جواد عزتی در فیلم پارادایس

پیش از این شایعاتی مبنی بر حضور گلشیفته فراهانی در این فیلم سینمایی منتشر شده بود که با حواشی بسیاری همراه شد.

در خلاصه داستان «پارادایس» آمده است: «دو طلبه جوان می‌خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند. رئیس حوزه علمیه آن‎ها که حاج‌ آقا فراستی نام دارد، راه سفر را بر آن‌ها سد می‎کند. طلبه‌‎های جوان با اغفال حاج ‌آقا فراستی، ویزایی هم برای او می‎گیرند و وی را با خود به آلمان می‎برند و...»

خاطرنشان می‌شود که کلمه "پارادایس" معادل لاتین واژه "بهشت" در زبان فارسی می‎باشد.

منبع: جام نیوز
 
انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.