1393-07-05 15:31
1605
0
3430

چهره بد هفته، شگفتی‌ساز هفته و دیدار هفته + تصاویر

هفته گذشته یکی از کارگردان‌های کشورمان موفق به زدن رکورد تهیه بلندترین سکانس در کمترین زمان از مخالفان و معاندان جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس ؛ در هفته گذشته موضع صریح ایرانیان نسبت به آمریکا از سوی دستگاه دیپلماسی عنوان شد، یک مجری تلویزیون توانست بدون سخن پیام خود را به مردم برساند و تغییر نام یک سرباز معروف کشور در صدر اخبار فرهنگی قرار گرفت.

همچنین در گزارش این هفته با سیاستمداری که برای رفع نگرانی به ساخت و ساز روی آورده است و کارگردانی که موفق به زدن رکورد در تهیه بلندترین سکانس در کمترین زمان از مخالفان جمهوری اسلامی شده است، آشنا می‌شوید. با ما همراه باشید با چهره‌های هفته گذشته:

*حرف حق هفته

«مردم ایران از آمریکا نفرت دارند» سخنی از سوی ظریف در هفته گذشته که تأکیدی شد بر باورهای جاودانه مردم ایران از استکبار جهانی؛ وزیر خارجه کشورمان گفت که افزایش نفرت مردم ایران از آمریکا به دلیل اثرات ناشی از تحریم‌ها از دستاوردهای تحریم‌ها برای آمریکا است. و البته امسال ظریف و معاونانش برخلاف سال گذشته پای صحبت‌های اوباما در مراسم افتتاحیه شصت و نهمین نشست مجمع عمومی نیز ننشستند.

*پیام هفته

انتقال پیام بدون کلام، روش انتخابی از سوی این مجری تلویزیون که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت. برای مشاهده این اقدام علی مرادی مجری سری جدید برنامه ویتامین 3 به مناسبت هفته دفاع مقدس بر روی «تصویر» کلیک کنید.

*آشنای هفته

در هفته گذشته یکی از سربازهای معروف کشورمان که 32 سال به عنوان چهره شناخته شده در کشور مطرح بود نام خود را تغییر داد؛ این تغییر نام سر و صداهای بسیاری به همراه داشت. رضا سلمانی کردآبادی نام جدید شهید گمنام مدفون شده در دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. احراز هویت این شهید شور و حال عجیبی در فضای مجازی و در بین دانشجویان این دانشگاه به وجود آورده است.

*نگران هفته

در هفته گذشته فردی که از بیماری شدید نگرانی رنج می‌برد طی تجویز پزشکان به ساخت و ساز روی آورد و برای مقابله با ویروسی که به جانش افتاده تصمیم گرفت تا نهادی جدید با عنوان «دفاع سایبری» تأسیس کند. 

نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل چندی پیش گفته بود که «ایران عامل اصلی حملات سایبری علیه اسرائیل است. ایران و نیروهای نیابتی آن از امنیت و گمنامی در فضای سایبری بهره‌برداری می‌کنند و به ما ضربه می‌زنند».

*فریاد هفته

«فیلم فاخر در مملکت ما به یک متلک تبدیل شده است»، «امثال ما در این مملکت اقلیت هستیم» حرف‌هایی  متفاوت از سوی ابراهیم حاتمی‌کیا در برنامه «هفت» که به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد از فحاشی «عباس کیارستمی» به دفاع مقدس تا اظهار نظر شبکه سلطنتی انگلیس. حالا مشخص می‌شود که فریاد این کارگردان کشورمان بر سر چه کسانی بلند شده بود.

*شگفتی‌ساز هفته!

«دانشجویان دانشگاه آزاد رایگان تحصیل می‌کنند»؛ در هفته گذشته حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با لحنی کاملاً جدی و به دور از هر گونه شوخی با مخاطبان خود تصمیم گرفت تا توضیحاتی را نسبت به افزایش شهریه دانشگاه آزاد ارائه دهد.

وی گفت که «اگر هزینه‌هایی که دانشگاه آزاد برای دانشجویان مصرف می‌کند، حساب کنیم و در مقابل شهریه‌های دانشجویان قرار دهیم به این نتیجه می‌رسیم که در عمل بسیاری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به صورت رایگان تحصیل می‌کنند».

*دیدار هفته

در هفته گذشته رئیس‌جمهور ایران و نخست‌وزیر انگلیس برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

*چهره بد هفته

«ایران از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کند» ادعایی از سوی دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس پس از دیدار با حسن روحانی رئیس جمهور ایران؛ وی همچنین گفت که حکومت ایران باید برنامه هسته‌ای و نیز رفتار با مردم خودش را تغییر دهد. الان این را می‌گویند تاریخ چه می‌گوید؟

تاریخ می‌گوید چشمانمان را ببندیم بر عامل جدایی منطقه هرات از ایران؟! تحمیل قرارداد رویتر (1872) که بر اساس آن، ایران به مدت 70 سال کاملا به انگلستان فروخته شد؟! بر به انحراف کشاندن انقلاب مشروطیت و زمینه چینی برای اعدام آیت الله شیخ فضل الله نوری؟! بر نقش مستقیمشان درکودتای 28 مرداد 1332؟! و ...

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.