1393-08-24 06:50
2539
2
5784

چرا مردم "مرتضی پاشایی" را دوست داشتند؟/ شما پاسخ دهید

«مرتضی پاشایی» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان پس از 11 ماه مبارزه با بیماری سرطان صبح جمعه (23 آبان‌ماه) در بیمارستان «بهمن» تهران دار فانی را وداع گفت.

به گزارش گلستان ما ، پس از اعلام خبر فوت مرتضی پاشایی، طیف های مختلفی از هموطنانمان با ابراز تسلیت با بازماندگان وی اظهار همدردی کردند.

همزمان با انتشار خبر درگذشت این خواننده محبوب پاپ ، شاهد موجی از غم و تاثر در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری بودیم. در تهران هم جمعی از دوستداران پاشایی در مقابل بیمارستان بهمن در سوگ وی نشستند.

به راستی رمز محبوبیت این خواننده مردمی که از وی به زلالی و پاکی یاد می کنند در چیست؟ نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید:

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

sozan

سلام با احترام به همه ی خواننده های نسل جوان به نظرم توی حرفشو سبکش همتا نداره اگه هم کسی تلاش کنه مثله ایشون بشه قطعا اورجینال آقای پاشایی نمی تونه بشه توی قلب هواداراش تا ابد می مونه زنده است نفس میکشه نفساشم فقط ما هواداراش حس میکنیم همونطوری که ایشون با نفس نفس های ما ترانه ساختو با صدای بی نظیرش خوند ما هواداراش همیشه مدیونشیم دوستان طرفدار حتما برای شادی روح ایشون و ادای دین به ایشون نظر بذارین به حرفای بی پایه و اساسه دیگران کاری نداشته باشین ما کاره خودمونو می کنیم............

0
0
پاسخ
1393-09-08 15:21
مرتضی

سلاممن خودم به شخصه فوق العاده صدای بی نظیر مرتضی عزیز رو دوس دارم و از سال 89 آهنگاشونو از همون اولین آهنگشونو گوش دادم.. مرتضی پاشایی قلبا از ته دل طرفداراشو دوس داشت مطمعنم بخاطر همینه که مردم تا این اندازه دوسشون داشتن از قدیم میگن که دل به دل راه داره این دقیقا در مورد مرتضی پاشایی عزیز صدق میکنه..مرتضی عزیز به طرفداراش حسه خیلی خوبی رو منتقل میکرد. من از اون روز که فوت کرد هر روز واسش فاتحه میدن بخدا چیز زیادی نیست واسش دعا کنین و فاتحه بدین تا در آرامش باشه بذارین بهتون لبخند بزنه

0
0
پاسخ
1393-09-12 16:01

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.