1393-07-25 10:33
1659
0
4398
همیشه میلیون ها دلار خرج؛ نیاز نیست؛

هنرنمایی خانم با خودروی همسرش + تصاویر

این زوج حالا کمتر خودروی خود را از خانه خارج می کنند تا مبادا دچار آسیب دیدگی یا کثیفی شود. خانم خانه دار پس از 100 ساعت کاری کرد که حالا ماشین همسرش؛ تبدیل به خودرویی شده که همه در خیابان به آن نگاه می کنند و آرزوی داشتنش را دارند.

به گزارش گلستان ما ، برخی مواقعی یک ماژیک ساده می تواند کاری کند که از چهره ی ماشین خود خسته نشوید.

کولن کلتن ؛ اوایل امسال از همسرش خواست که نقاشی های کوچکی را روی سپر خودرو قدیمیشان بکشد تا از چهره یکنواختش خارج شود ولی این نقاشی ها به قدری زیبابود که او از همسرش خواست تا در اوقات فراغت وقت بیشتری برای نقاشی کل خودرو بگذارد.

به گزارش سرویس اجتماعی جامعه آنلاین؛ این خانم خانه دار پس از 100 ساعت کار بر روی این ماشین توانست آن را از حالت قدیمی و بدشکلش خارج کند و حالا تبدیل به خودرویی شده است که همه در خیابان به آن نگاه می کنند و آرزوی داشتنش را دارند.

همسر کولن کلتن؛ تنها با استفاده از ماژیک مشکی نقاشی های جالبی را روی خودرو کشیده است که شاید آدم را به یاد نقاشی کادر بندی یا نقاشی های حاشیه ای بیاندازد.

باشگاه خبرنگاران؛ نوشت: همیشه لازم نیست تا میلیون ها دلار خرج یک ماشین شود تا از حالت اولیه به یک شکل دلربا تبدیل گردد. برخی مواقعی یک هنر ساده مانند نقاشی هم می تواند به کمک افرادی بیاید که از چهره ماشین خود خسته شده اند.

بر اساس این گزارش؛ این زوج حالا کمتر خودروی خود را از خانه خارج می کنند تا مبادا دچار آسیب دیدگی یا کثیفی شود.

 
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.