1394-01-18 17:32
1783
0
12911
اعتماد به نفس بیش از حد یک مرد 52 ساله؛

عجیب ترین روش خواستگاری در سمنان + تصاویر

وقتی صحبت از ازدواج می‌شود، مرد ها سخت ترین وظیفه را بر دوش دارند؛ باید پا پیش بگذارند از دختر مورد علاقه خود خواستگاری کنند، در این بین مردانی هستند که دست به اقدامات عجیب و غریبی می زنند.

 به گزارش گلستان ما، یک مرد 52 ساله با چسباندن اطلاعیه در معابر اصلی شهر و ذکر شرایط همسر مورد نظر با روشی  عجیب اقدام به خواستگاری کرده است.

این روش خواستگاری  که در نوع خود عجیب و نادر در سمنان است تعجب شهروندان سمنانی را برانگیخته و واکنش های مختلف مردم را به دنبال داشته.

برخی از شهروندان این اقدام عجیب را روشی مناسب برای خواستگاری عنوان کرده و می گفتند: وی کاری بر خلاف شرع انجام نداده است و شرع مهم هست نه عرف جامعه.

تعداد دیگری از شهروندان نیز بیان می کردند: این روش بر خلاف عرف جامعه است و به همین خاطر باید این چنین افرادی را با ایجاد مزاحمت های تلفنی تربیت کرد.

شرایط سخت ازدواج در جامعه چه برای جوانان و چه برای افرادی که  همسرانشان فوت کرده و یا طلاق گرفته اند  سبب شده که افراد جامعه برای حل مشکلات دست به چنین اقدامات عجیبی بزنند امید است که مسئولین امر برای حل مشکلات ازدواج اقدامات مناسبی را در این خصوص انجام دهند. / مرآت

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.