1402-04-30 02:05
1795
0
85787
در نشست با ائمه جمعه رامیان مطرح شد؛

پشت پرده برکناری فرماندار رامیان از زبان معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در نشست با ائمه جمعه شهرستان رامیان از چرایی برکناری فرماندار سابق این شهرستان پرده برداشت.

به گزارش گلستان ما؛ سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار و سرپرست فرمانداری شهرستان رامیان در نشست با ائمه جمعه شهرستان اظهار داشت: ائمه جمعه به‌عنوان پدران معنوی جامعه نقش مهمی در حفظ اتحاد و همدلی اهالی دارند. تریبون نماز جمعه علاوه بر محل بیان مطالبات و دغدغه‌های مردمی، باید وحدت‌بخش، امید آفرین و موجب انسجام مردم و مسئولان باشد.

وی افزود: ائمه جمعه خواستگاه مطالبات مردمی هستند که اطلاع و آگاهی کامل از مسائل و نیازهای مردم دارند از این‌رو می‌توانند کمک شایانی به دولت برای رفع مشکلات و مسائل مردم نمایند.

مهاجر تصریح کرد: نگاه دولت مردمی هماهنگی، همدلی و تعامل همراه با صمیمیت با علما و ائمه جمعه است. مطمئنا ارتباط مستمر بین مسئولین و ائمه جمعه به نفع مردم و شهرستان خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به تودیع محلمانی فرماندار سابق اظهار داشت: این تغییر کاملا بر اساس ارزشیابی‌های متعدد مدیریتی بود، نه براساس سلیقه‌های شخصی، فشارهای بیرونی و موضوعات‌حاشیه‌ای و این به هیچ عنوان نافی ارزش‌ها و خصوصیات برجسته و ارزشمند جناب محلمانی نیست.

وی ادامه داد: هدف از ارزیابی و ارزشیابی خیرخواهی و تامین منافع مردم است چون دولت خود را مکلف به خدمت صادقانه جهادی و شبانه‌ روزی می‌داند و برای تحقق این باور و حفظ کارآمدی، همواره خود را ارزیابی می‌کند.

مهاجر با اشاره به در پیش بودن انتخابات_۱۴۰۲ افزود: امیدآفرینی از شرایط مهم برای خلق حماسه بزرگ انتخابات و نیاز اساسی کشور است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: هر قدر امید مردم افزایش داشته باشد انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات بیشتر خواهد شد از این رو دشمنان و معاندین نظام برای جدایی مردم از صندوق‌های رای برنامه‌ریزی می‌کنند و بی‌وقفه در تلاش هستند.

وی در پایان گفت: امید‌آفرینی یکی از وظایف مهم ائمه جمعه محسوب می‌شود، انتقاد کردن با هدف اصلاح امور ارزش‌مند است اما نباید موجب تفرقه‌افکنی و اختلاف در بخش‌های مختلف حاکمیت شود و به تشویش اذهان عمومی و فاصله بین مردم و مسئولان منجر شود که اگر این گونه شود خواست دشمن است که اتفاق افتاده است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.