1403-04-16 09:33
262
0
90607
با خلق حماسه انتخابات ریاست جمهوری؛

مردم ایران دشمنان انقلاب را ناامید کردند

با وجود اینکه برخی کارشناسان گمانه‌زنی می‌کردند با کنار رفتن برخی از داوطلبان میزان مشارکت در دوره دوم کاهش خواهد یافت و امپراتوری رسانه‌ای غرب به دنبال موج‌سواری بر کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات بود اما مردم بیش از دوره نخست پای کار نظام آمدند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ پرونده انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هم مثل دیگر انتخابات بسته شد، این دوره از انتخابات ویژگی خاص خود را داشت چرا که در شرایط عادی و در موعد مقرر برگزار نشده بود و شهادت و آسمانی شدن شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت همراهانش باعث شده بود که کشور در آستانه این انتخابات قرار گیرد.

با وجود اینکه می‎توان گفت مسئولان کشور تنها ۳۳ روز کاری فرصت برای تدارک برگزاری این انتخابات داشتند، همه چیز به خوبی پیش رفت و شاهد برگزاری یک انتخاب سالم و با امنیت بالا بودیم که برای آن حتی دو شهید نیز تقدیم کردیم اما از آرای مردم صیانت شد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این انتخابات این بود که حتی کسانی که می‌گفتند با رای دادن چیزی درست نمی‌شود و سلامت برگزاری انتخابات را در سال‌هایی مثل ۸۸ زیر سوال برده بودند هم به میدان آمدند و حضور آنها نشان داد که انتخابات برای همه اهمیت دارد و رفتار آنها مغلطه‌ای برای شکست در انتخابات بود.

یکی دیگر از ویژگی‌های این انتخابات که باید از آن به عنوان یک پیروزی بزرگ یاد کرد شکست برنامه‌های دشمن برای نه به انتخابات بود به ویژه در خارج از کشور بسیاری از هم وطنان خود را پای صندوق رای رساندند و این مسئله نشان داد که هر ایرانی قلبش برای این نظام می‌تپد و فریب توطئه دشمنان و امپراتوری رسانه‌ای غرب را نمی‌خوردند.

از سویی دیگر بسیاری گمان می‌کردند که میزان مشارکت در انتخابات که در دور نخست به دلایل مختلف از جمله مدت کوتاه تدارک برگزاری انتخابات، فصل کشاورزی و برنامه‌های سیاسی احزاب برای شورآفرینی نزدیک به ۴۱ درصد بود در مرحله دوم و با کنار رفتن برخی از داوطلبان کمتر خواهد شد اما باید بگوییم ملت ایران تو دهنی محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمنان زدند.

امپراتوری دروغ  که پس از برگزاری دور نخست انتخابات در تلاش بودند که بگویند با صندوق رای چیزی درست نمی‌شود با نه بزرگ ملت ایران رو به رو شدند و میزان مشارکت مردم مردم در دوره دوم انتخابات به مراتب از دور نخست نیز بیشتر شد.

این حضور حماسی و گسترده مردم در انتخابات پیام‌هایی نیز برای کارگزاران آینده نظام دارد، نخستین مسئله این است که امروز مردم در صف رای ایستادند تا فردا در صف مشکلات ایست نکنند و لذا انتظار دارند که مسئولان پای کار مطالبات و مشکلات مردم باشند.

دومین تاکید و مهمترین مسئله آنها اقتصاد است و نباید اقتصاد کشور به وعده‌های غرب گره بخورد و به این نکته نیز رهبر انقلاب اسلامی نیز تاکید کرده و در توصیه‌ای فرمودند «کسی که با انقلاب، نظام و امام ذره‌ای زاویه دارد به درد شما نمی‌خورد. کسی که دلبسته آمریکا باشد برای شما همکار خوبی نخواهد بود. کسی که به راهبرد دین و شریعت بی‌اعتنایی کند همکار خوبی برای شما نخواهد بود.»

سوم سران قوا باید بدانند که رقابت انتخابات به پایان رسیده و برای مردم همه باید پای کار بیایند و زمینه را برای توسعه و اقتدار بیشتر جمهوری اسلامی ایران فراهم سازند.

انتهای خبر/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.