1403-04-02 08:24
150
0
90440
رئیس ستاد انتخابات قالیباف در گلستان:

قالیباف نسبت به سایر داوطلبان موفق‌تر بود

رئیس ستاد انتخابات قالیباف در گلستان گفت: قالیباف شخصیتی تعامل‌گرا و بااخلاق است و سعی می‌کند علمی مباحث را پیش ببرد و باتوجه‌به تسلطی به قوانین دارد تا حدی نسبت به دیگر داوطلبان توانسته موفق‌تر باشد.

امان قلیچ شادمهر در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: قالیباف در مناظرات به‌صورت علمی و مستند پیش می‌روند و از هر گونه تخریب افکنی و نفرت افکنی سخنانش به‌دور است.
 رئیس ستاد انتخابات قالیباف در گلستان با اشاره به رعایت اخلاق انتخاباتی بیان کرد: قالیباف شخصیتی تعامل‌گرا و بااخلاق است و سعی می‌کند علمی مباحث را پیش ببرد و باتوجه‌به تسلطی به قوانین دارد تا حدی نسبت به دیگر داوطلبان توانسته موفق‌تر باشد.

شادمهر بیان کرد: جو سیاسی خوبی در استان گلستان حاکم است و شاهد تب‌وتاب سیاسی در استان هستیم و در این انتخابات قطعاً مثل ادوار گذشته مشارکت گلستانی‌ها بالا خواهد بود.

وی افزود: رقابت بین داوطلبان نزدیک است و تصور می‌کنم بیشترین اقبال بین آقایان قالیباف و پزشکیان باشد.

رئیس ستاد انتخابات قالیباف در گلستان تأکید کرد: در صورت اجماع جریان انقلاب اسلامی بر روی هر گزینه‌ای قطعاً همان‌طور که قالیباف دست شهید رئیسی را در انتخابات دور گذشته بلند کرد و جریان انقلاب تمام‌قد کنار کشید در این دوره نیز عمل خواهد شد.

شادمهر بیان کرد: قالیباف در صداوسیما این مسئله را عنوان کردند که توان اجماع جریان انقلاب بر روی یک گزینه وجود دارد و همان‌طور که قالیباف وعده صادق داده عمل خواهیم کرد.
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.