1401-03-29 14:02
1446
1
80509

روسا و دادستان های جدید در حوزه های قضایی گلستان

در ادامه تغییر و تحول در دادگستری گلستان ، با پیشنهاد رئیس کل دادگستری استان گلستان و با صدور احکام جداگانه از ناحیه رئیس قوه قضاییه تعداد دیگری از روسا و دادستان های دادگستری استان گلستان منصوب شدند.

به گزارش گلستان ما؛ در ادامه تغییر و تحول در دادگستری گلستان  ، با پیشنهاد رئیس کل دادگستری استان گلستان  و با صدور احکام جداگانه از ناحیه رئیس قوه قضاییه تعداد دیگری از روسا و دادستان های دادگستری استان گلستان منصوب شدند و بر این اساس دیروز در مراسمی موسی خاکزاد به عنوان رئیس جدید دادگستری علی آبادکتول و مرتضی ذوقی هم به عنوان دادستان جدید این شهرستان، معرفی شدند.

در آزادشهر هم با حضور محمود اسپانلو دادستان مرکز استان ، دادستانی این شهرستان به سید امیر خشک دامن  سپرده شد و طی مراسم دیگری یاور ضابط پور به عنوان دادستان جدید شهرستان آق قلا معارفه شد.

در شهرستان بندرگز هم حسن نجفی که تا پیش از این دادستان آق قلا بود به ریاست دادگستری شهرستان بندرگز منصوب شد. 

ریاست دادگستری شهرستان ترکمن هم دیروز به قاسم مهدوی موحد سپرده شد. 

همچنين علیزاده اردبیلی به ریاست دادگستری شهرستان مینودشت منصوب شد و حجت الاسلام والمسلمین سیدرضی حسینی هم دادستانی این شهرستان را بر عهده گرفت.

فردا هم با حضور رئیس کل دادگستری گلستان  مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مجید زاهدی

سلام درجوارحضرت رضا علیه السلام برای همه عزیزان ازخداوندمنان صحت وسلامتی وعاقبت بخیری وتوفیق روز افزون خواهانم

0
0
پاسخ
1401-03-29 14:21

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.