1403-07-12 19:30
49
0
91611
نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

دشمن با ایجاد اختلاف دنبال اهداف خود است

نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف در بین مردم گفت: نباید گذاشت دشمنان اسلام با ایجاد اختلاف در بین مردم به اهداف شوم خود برسند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی عصر پنجشنبه در آیین معارفه امام جمعه جدید شهر انبارالوم از توابع شهرستان آق‌قلا در شمال گلستان اظهار کرد: در چند روز اخیر شاهد بودیم که رژیم صهیونیستی و ایادی‌اش با ایجاد جنگ رسانه‌ای به دنبال آن است که مردم ما را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید و دلسرد کنند.

وی بیان کرد: ما به آینده کشورمان اعتقاد و ایمان داریم و به طور قطع کسی که یاس و ناامیدی را در جامعه تزریق می‌کند، آب در آسیاب دشمن می‌ریزد.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط تا می‌توانید به مردم امید دهید.

امام جمعه گرگان گفت: دشمن با جنگ رسانه‌ای به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام است.

نورمفیدی افزود: نباید اجازه دهیم تا دشمنان از این بهانه برای نفوذ استفاده کنند و سبب ایجاد شکاف بین مردم و نظام شوند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جبهه مقاومت (سیدحسن نصرالله) گفت: شهادت و فراق این سید عزیز برای همه ما مصیبتی دردناک و سنگین است.

وی در ادامه به اشاره به نقش روحانیت در طول تاریخ، اضافه کرد: مسوولیت و وظیفه اصلی روحانیت حفظ دین مبین اسلام و پاسداری از مکتب نورانی اهل بیت (ع) بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: اگر تلاش‌ها و مجاهدت‌های روحانیت در طول تاریخ نبود، امروز اثری از دین و مکتب حیاتبخش اسلام وجود نداشت.

نورمفیدی تصریح کرد: علما و روحانیت همیشه ملجا مردم بودند و باید این اصالت حفظ شود.

امام جمعه گرگان با اشاره به این که نقد عیبی ندارد اما تهمت درست نیست و عواقبی را در پی دارد، افزود: نقد به این معناست که مطلبی را با سند بدانید اشکال آن را هم بدانید و بعد از تریبون مطرح و توان دفاع از آن را هم داشته باشید.

نورمفیدی افزود: این که در نماز جمعه مطالبی را از تریبون ایراد کنید و بعد نتوانید از گفته‌های خودتان دفاع نمایید در واقع اقدام به ایجاد تفرقه نموده اید و از طرفی شان امامت جمعه را هم پایین آورده اید.

وی تصریح کرد: در نماز جمعه برای رضایت‌های دنیوی، اقدام به توهین و افترا به افراد نکنید چون فردای قیامت باید جوابگوی کلمه به کلمه سخنان خود باشید

وی با بیان این که حمله به مسوولین از تریبون نماز جمعه به صلاح نیست، گفت: بجای اینکه از تریبون اقدام به موضع‌گیری علیه مسوولین کنید بهتر آن است که آن مسوول را بخواهید و از باب نصیحت تذکرات اخلاقی و توصیه‌های لازم را به وی دهید.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام جلیل دماوندی تقدیر و حجت الاسلام حسینعلی صفایی به عنوان امام جمعه جدید شهر انبارالوم معرفی شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.