1400-03-28 08:57
635
0
75041
استاندار گلستان:

حضور گسترده مردم در ساعات اولیه نویدبخش مشارکتی حداکثری است/مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند

حق شناس گفت: نخستین ساعات اخذ رای در برخی از شعبات با صف مواجه شدیم و نوید حماسه حضورحداکثری دیگری خواهد بود.

هادی حق شناس امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: در استان گلستان رای ساعت۷ صبح در ۱۴ شهرستان و ۹۷۱ روستا آغاز شد.

وی  با بیان اینکه اتصال الکترونیکی باید برای همه صندوق ها  انجام می شد، افزود:  برخی عوامل اجرایی  با مشکل ورود مواجه شدند در برخی از شعبات با تاخیر آغاز شد.

استاندار گلستا تصریح کرد: در همان نخستین ساعات اخذ رای  در برخی از شعبات با صف مواجه شدیم و نوید حماسه حضورحداکثری دیگری خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدواریم با سرعت و تجربه  ای که عوامل اجرایی دارند مردم  زودتر بتوانند آرا خود را به صندوق بیندازند.

این مقام مسئول تاکید کرد: همه عوامل اجرایی، بازرسی و نظارتی از ساعت ۷ صبح آمادگی اخذ رای از مردم استان را داشته و در حال فعالیت هستند.

حق شناس بیان کرد:  تمامی شعب اخذ رای ضدعفونی شده اند و تلاش شده تمامی پروتکل های بهداشتی در شعبه ها رعایت شود.

استاندار گلستان تصریح کرد:  از تمامی رای دهندگان تقاضا می شود ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شعب اخذ رای، ماسک و خودکار شخصی را به همراه داشته باشند.

وی اضافه کرد: مردم به نصب نرم افزارویژه انتخابات برای آگاه شدن از شعبه های خلوت در شهرها در تلفن های عهمراه خود اقدام کنند.

حق شناس بیان کرد: در برخی شعب اخذ رای قریب به۱۵ نفر عوامل انتظامی، اجرایی، بازرسی و نظارتی حاضر هستند و نیاز است مردم شریف استان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا ازدحام جمعیت اتفاق نیفتد.

وی خاطرنشان کرد: مردم برای کوتاه کردن فرایند رای دهی کد نامزدهای مورد نظر خود در شوراهای اسلامی شهر و روستا را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.